بازار خودرو به طور فزاینده ای شبیه به یک تلویزیون سیاه و سفید به نظر می رسد چرا که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در این روزها با کم ترین رنگ های جذاب و شاد به فروش رفته اند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۱۰
اغلب خریداران خودرو افرادی کسل هستند!

به گزارش جام جم آنلاین از دنده6، این نتیجه گیری بر اساس گزارش تازه منتشر شده ای از تامین کننده رنگ خودروها، Axalta است که اعلام کرده 777 درصد از خودروها، وانت ها و شاسی بلندهای فروخته شده در سال 20166 دارای رنگ های سفید، نقره ای و مشکی بوده اند. این امر نیز گواهی بر آن است که خریداران خودرو بسیار بی حوصله و کسل هستند.

رنگ سفید 37 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی 18 درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی 11 درصدی قرار دارند. از همه بدتر آن که 2016 ششمین سال متوالی است که رنگ سفید در صدر فروش خودروها قرار دارد در حالی که در سال 2011 این جایگاه به رنگ نقره ای تعلق داشت. با در نظر گرفتن تمام این رنگ ها در یک پارکینگ به نظر می رسد که یک فیلم سیاه و سفید را می بینیم.

این ترکیب در آمریکای شمالی کمی بهتر است چرا که رنگ های قرمز و آبی نیز به ترتیب با سهم های 10 و 8 درصدی در این لیست قرار دارند اگرچه رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای همچنان در صدر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
Canada
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
آخه سفید خیلی خوشگله......البته اگر با آبی سیر و مشكی تلفیق بشه باز بهتره.....عین بی ام دابلیوهای خفاشی آی 8....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها