نماینده وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی خبر داد

مصدومیت حدود 12 هزار مسافر در حوادث ترافیکی نوروزی

سخنگوی مرکز اورژانس کشور تعداد کل ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی توسط اورژانس پیش بیمارستانی را ۵۱ هزار و ۱۱۱ ماموریت عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰۴
انجام 51 هزار ماموریت از سوی اورژانس کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مجتبی خالدی گفت: در اولین روز فروردین ۹۵۵۲ ماموریت اورژانس در کشور انجام شد که دو هزار و ۳۶۳ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

سخنگوی مرکز اورژانس کشور گفت: دو هزار و ۲۰۵ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی در کشور به بیمارستان ها منتقل و ۲۴۲ نفر نیز در محل حادثه، به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به وقوع ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت غیر ترافیکی توسط اورژانس ۱۱۵، خاطرنشان کرد: در این حوادث نیز دو هزار و ۹۷۶ نفر برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستانها منتقل و یک هزار و ۳۳۷ نفر نیز توسط نیروهای اورژانس در محل، درمان شدند.

خالدی یادآور شد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته ۲۸ ماموریت توسط اورژانس هوایی انجام شده که در این ماموریت ها ۵۰ بیمار و مصدوم که ۳۱ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۹ نفر مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند، توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها