در حالی که هنوز مسابقات این فصل لیگ برتر تمام نشده است، باشگاه پرسپولیس با یک مدافع لیگ برتری برای دو سال به توافق رسیده و قرارداد این بازیکن بعد از پایان فصل رسما امضا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۷۸
شوک پرسپولیس به نقل و انتقالات / توافق دو ساله با مدافع لیگ برتری

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که امسال مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است، از همین حالا برای فصل آینده هم دست به کار شده و قرارداد اکثر بازیکنان خود را با نظر برانکو ایوانکوویچ تمدید کرده است.

برانکو به دنبال این است تا با برنامه ریزی مدون، سال آینده پرسپولیس را به یکی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند. یکی از مشکلاتی که تیم برانکو این فصل با آن دست به گریبان بوده و هست، کمبود مدافع تخصصی وسط است که سرمربی سرخپوشان برای رفع این مشکل، بازیکن جدیدی را درنظر گرفت و از مدیران باشگاه خواست تا او را برای فصل بعد جذب کنند.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه حتی با این مدافع به توافق رسیده و بعد از اتمام لیگ، نام او رسانه ای خواهد شد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ما با یک مدافع خیلی خوب تمام کرده ایم و ان شاءالله بعد از اتمام مسابقات لیگ و آخرین بازی ما، نامش را به هواداران اعلام می کنیم.

محمدعلی ترکاشوند با بیان اینکه قرارداد این مدافع دو ساله است، درباره اینکه چرا نام این بازیکن را اعلام نمی کنید؟ گفت: خود هواداران که آرزوی حضور این بازیکن را در پرسپولیس داشتند، آنرا می شناسند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها