در اقدام سریع پلیس استان مرکزی پدری که قصد خودکشی داشت به همراه دو فرزند خردسالش از مرگ نجات یافتند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۵۹
خودکشی نافرجام مرد جوان و فرزندانش در اراک

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:صبح امروز فردی ناشناس در تماس با تلفن ۱۱۰ پلیس اعلام داشت که قصد خودکشی دارد و بلافاصله این فرد بدون هیچ گونه توضیحی تلفن را قطع می کند.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان، مالک خط تلفن و آدرس سکونت آن را در یکی از مناطق شهر اراک شناسایی کردند و به محل اعزام شدند

سردار کیومرث عزیزی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پلیس، درب منزل را با ترفندی خاص باز کرده و مشاهده می کنند مردی جوان، طنابی را برای دار زدن خود آماده کرده و بوی گاز نیز در فضا پیچیده و دو فرزند خردسال ۵ ساله و ۷ ساله نیز در منزل حضور دارند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به احتمال خطر انفجار بلافاصله هر سه نفر اعضای خانواده، توسط ماموران پلیس از منزل خارج و از مرگ نجات یافتند.

سردار عزیزی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با همسرش اختلاف داشته و همسرش منزل را ترک کرده که او نیز با مصرف قرص و با باز کردن شیر گاز شهری و طناب دار قصد خودکشی داشته است

سردار عزیزی افزود: با حضور تیم های امدادی در محل پدر خانواده با توجه به مصرف زیاد قرص برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت و تحقیقات تکمیلی در این زمینه در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
نوذر
Canada
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
۰
۰
زنه دیوونه اش كرده بوده.......!!!!
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
مطمئنی كه در هر كامنتی به زنها توهین می كنی؟؟؟ می خوای برات زنهای بیچاره ای را نام ببرم كه علی رغم خیانت ها وكج روی ها واعتیاد و ... شوهرهاشون دارند می سوزند ومی سازند ؟؟؟
نوذر
Canada
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
اعظم خانم!!!......خودت نوشتی : شوهرهاشون دارند میسوزند و میسازند......حق با شماست....!!!!!
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
اختلاف خانوادگی بهانه‌ای بیش نیست ، بابا این بنده خدا مشكلات شدید اقتصادی داشته. مرگ بر آمریكا
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
رسول،امان از دست زن ناتو
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
خدایا چرا مردم اینجوری شدن واقعا حق دارن با این وضعا اقتصادی خراب و داغون كه با زور می تونی خرجیتو در بیاری بهتر از این نمیشه
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
نوذر خان مثل اینكه ادبیات شما ضعیفه . طبق دستور زبان فارسی خیانت وكج روی و اعتیاد و.... در اشاره به شوهر بود !! سوختن و ساختن كه فاعل خانم داره.
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۰
۰
امان ازدسته زنهای لج بازومغرورزنهای كه پایبندزندگی وبچه ها نیستندواغلب جنگ های خانوادگی ومحلی وقییله ای وبین المللی كارزنان زبان نفهم است.درودبرزنان نجیب وخانواده دوست كه همواره زندگی موفقی هم دارند
اردوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
۰
۰
وافعت باید واسه امنیت روانی ومشكلاتی كه كارد به استخون مردم میرسونه كاری كرد...

نیازمندی ها