لحظه شماری برای بیعت با رهبر معظم انقلاب

زائران و مجاوران در انتظار دیدار «یار»

تا ساعات دیگر رهبر معظم انقلاب در بارگاه منور رضوی سخنرانی خواهند کرد و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بی صبرانه در انتظار دیدار یار هستند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۲۸
زائران و مجاوران در انتظار دیدار «یار»

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هر سال در اولین روز از سال جدید، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از سخنان ولی امر مسلمین در حرم مطهر رضوی بهره مند می شوند تا ضمن تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی،مسیر حرکت خود در سال جدید را با تاسی به سخنان ایشان ترسیم نمایند.

گروه های مختلف مردمی نیز که خود را از راههای دور و نزدیک به حرم مطهر رضوی رسانده اند، با شور و اشتیاق در انتظار رسیدن زمان سخنرانی مقام معظم رهبری هستند و می خواهند سال خود را در جوار حرم رضوی و تجدید بعیت با رهبر آغاز کنند.

از چند روز گذشته تمامی اقدامات لازم برای حضور مردم در سخنرانی رهبر معظم انقلاب تدارک دیده شده و محل سخنرانی ایشان در حرم مطهر رضوی نیز آماده شده است.

خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی نیز از پلاکاردهای دعوت اقشار مختلف از مردم برای شرکت در سخنرانی رهبر معظم انقلاب پر شده و همه در تدارک هستند تا خود را در موعد مقرر به حرم برسانند.

آماده‌ام تا رهبر را زیارت کنم

برای اطلاع از حس وحال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در یکی از خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی گفتگوهای کوتاهی را انجام دادیم.

حسینی یکی از زائران کرمانی که این روزها به مناسبت آغاز سال جدید در مشهد حضور دارد به خبرنگار ما می گوید: بسیار خوشحالم که در این ایام در مشهد حضور دارم و می توانم رهبر ررا ببینم از سخنان ایشان استفاده کنم.

وی می افزاید: آمده ام تا رهبری را زیارت کنم و از اینکه ایشان نیز در مشهد هستند بسیار خوشحالم.

خط مشی کل

یکی دیگر از زائران امام هشتم(ع) که در حال ورود به حرم مطهر رضوی است نیز بیان می کند:رهبر معظم انقلاب معمولا در سخنرانی روز اول سال جدید در مشهد، خط مشی کل سال را تبیین می کنند و ما مشتاق هستیم تا سخنان ایشان را گوش فرا دهیم.

محمودی یکی از جوانان مشهدی نیز که در حال رفتن به سمت حرم مطهر است، گفت: هر سال در روز اول فروردین سعی می کنم برای حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب خود را به حرم مطهر برسانم و از سخنان ایشان استفاده کنم.

وی افزود: حضور مشتاقان دیدار با رهبر معظم انقلاب آنقدر زیاد است که معمولا در دقایق اولیه تمام ظرفیت رواق امام خمینی (ره) که محل سخنرانی ایشان است مملو از جمعیت می شود و به همین دلیل باید سعی می کنم زودتر به محل سخنرانی بروم.

از دیدن آقا خوشحالم

در ادامه به یک خانواده شیرازی که در حال تشرف به حرم مطهر هستند برخورد می کنیم و از حس و حال آنها برای حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب سوال می کنیم.

فرزند خانواده که حدود ۱۵ سال دارد می گوید: با خانواده به مشهد آمده ایم تا هم سال تحویل را در حرم باشیم و هم رهبر را از نزدیک ببینیم و از سخنان ایشان استفاده کنیم.

محسن اسماعیلی تاکید می کند: حس وحال خوبی دارم و از اینکه می توانم آقا را ببینیم خوشحال ام.

تا زنده‌ام به پای آقا می‌ایستیم

در ادامه به جوان دیگری همکلام می شویم که خود را دانشجو و ساکن مشهد معرفی می کند و می گوید: برای ما افتخاری است که همه ساله در روز نخست سال رهبر معظم انقلاب به مشهد می آیند و در حرم مطهر سخنرانی می کنند.

کاظمی در خصوص حس و حالش پیش از سخنرانی رهبر سوال می کنیم که در پاسخ می گوید: فقط می گویم تا زنده ام پای آقا می ایستم.

آمده ام به آقا بگویم دوستت دارم

از زائر جوانی که در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی در حال حرکت است در خصوص حس و حال خود پیش از دیدار با رهبری سوال می کنیم که وی در پاسخ اظهارمی دارد: تنها آمده ام به آقا بگویم خیلی دوستت دارم.

جعفرنژاد می افزاد: دیدار رهبری لحظه شیرین و دوست داشتنی است و حس خوبی دارم.

ساعت ۱۵ دیدار با یار

طبق اعلام مسئولان آستان قدس رضوی مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از ساعت ۱۵ روز سه شنبه اول فروردین در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی، خیر مقدم تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت تشریف فرمایی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مشهد از جمله برنامه های در نظر گرفته شده پیش از آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها