ماندگاری هر پدیده‌ای در گرو تحول و پویایی است

پیام نوروزی رئیس رسانه ملی

دکتر علی عسکری در پیام نوروزی خود از خانواده صدا و سیما به خاطر یک سال تلاش برای تکمیل کارنامه ای روشن در امر اطلاع رسانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۹۷
پیام نوروزی رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام نوروزی رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

یا مقلّب القلوب و الابصـار

یا مدبّر اللـــّیل و النّـــهار

یا محوّل الحول و الاحـوال

حوّل حالنا الی‌ احسن الحال

بهار با قدوم عطرآگینش نه تنها رنگی نو به رخساره طبیعت می‌زند که با مدد فیض پروردگار، طلیعه‌ای است بر تغییر نگاه و باورمان به بهترین افق‌های امیدآفرین تا با زمزمه آسمانی دعای تحویل سال، از ذات مقدسش دگرگونی احوالمان را به نیکوترین حال‌ها مسئلت کنیم.

در حقیقت، ماندگاری هر پدیده‌ای در گرو تحول و پویایی است و این مهم‌ترین پیام نوروز است.
پیامی که باید آن را به گوش جان نیوشید و در مسیر وصول به اهداف و آرمان‌ها به‌کار بست. رسانه نیز نیازمند پویایی و نواندیشی است و این نو شدن جز با همدلی و همراهی اعضا و اجزای آن محقق نمی‌شود. اینکه کارکنان سازمان صداوسیما را اعضای یک خانواده بزرگ می‌نامیم نیز اشارت و بشارتی به همین همدلی و هم‌افزایی است.

سال 95، سالی سرشار از تلاش و تکاپو در رسانه ملی بود و به‌رغم مشکلات و محدودیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های ارزشمندی در حوزه رشد و ارتقای تولیدی و فنی رسانه با بهره‌گیری از داشته‌ها و ظرفیت‌ها و حرکت جهادی همه همکاران به منصه ظهور رسید.

از سوی دیگر، کارنامه صداوسیما نیز در حوزه پوشش مناسبت‌های مذهبی و ملّی کشور در سال 95 با نمره قبولی مخاطبان به رسانه ممهور و مزیّن شد و مردم حضور لحظه ‌به ‌لحظه و همه‌جانبه رسانه را در رویدادهای گوناگون شاهد بودند؛ توفیقاتی که وقتی از آن‌ها یاد می‌شود، با وجود مشکلاتی که به آن واقفیم، حس خوش رضایت را در وجودمان پدید می‌آورد، همانند حس دلنشین فرارسیدن بهار که با ظهور خود، حرکتی جدید را نوید می‌دهد تا توفیقاتی دیگر را نصیب رسانه کند.

بی‌تردید، کلیدواژه اصلی قاموس رسانه، «همسویی و همدلی» کارکنان و مدیران رسانه ملّی و هم‌افزایی حوزه‌های مختلف سازمان در دستیابی به اهداف مشترک و متعالی آن است که اگر چنین تعهّد و انگیزه‌ای در میان همکاران حوزه‌های مختلف سازمان وجود نداشت، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به‌‌شکل مطلوبی به سرانجام نمی‌رسید و رسانه ملی از پویایی و کارآمدی لازم برخوردار نمی‌شد.

این همراهی و همدلی شما را ارج می‌نهم و اکنون که در آستانه بهار 1396 و سالروز ولادت بانوی دو عالم قرار داریم، ضمن قدردانی از تمام همکاران در بخش‌های مختلف که سهمی ارزنده در کامیابی‌های سازمان داشته و دارند، با توسّل به حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، سالی سرشار از تندرستی و بهروزی را از پروردگار متعال برای تمام کارکنان و خانواده گرامی آن‌ها مسئلت دارم و امیدوارم در عرصه‌های مختلف زندگی توفیق یارتان باشد.

علی عسکری - رئیس سازمان صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها