مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان از سرریز شدن سد بافت و سد تنگوئه سیرجان خبر داد و گفت: بر اثر بارندگی‌های دو روز گذشته دریچه‌های سد بافت و سد تنگوئه سیرجان باز شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۶۸
سدهای بافت و سیرجان سرریز شدند/ گردشگران فاصله مطمئنه با رودخانه را رعایت کنند

به گزارش جام جم آنلاین ،محسن صالحی در گفت‌و‌گو با تسنیم در کرمان اظهار داشت: میزان بارندگی‌ها در مناطق غربی و مرکزی استان باعث وقوع سیلاب در شهر اختیار‌آباد کرمان و برخی نقاط شهرستان بردسیر شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل طغیان یکی از رودخانه‌ها در نزدیکی جمیل‌آباد، آب بیش از یک متر از پل بالا آمده و اجازه تردد نمی‌دهد گفت: محور برسیر، بافت و سیرجان دچار خسارت شده است.

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: جاده مسدود و در کنترل پلیس راه است و به هموطنانی که قصد سفر از سیرجان به بافت و بالعکس یا گوغر به بافت و بالعکس را دارند توصیه می‌شود تا زمان بازگشایی، از این مسیر مسافرت نکنند.

وی از سرریز شدن سد بافت و سد تنگوئه سیرجان خبر داد و گفت: بر اثر بارندگی‌های دو روز گذشته دریچه‌های سد بافت و سد تنگوئه سیرجان باز شده است.

صالحی با اشاره به اینکه بارش‌ها از صبح فردا در جنوب استان کرمان تداوم دارد گفت: بارش‌ها در مرکز و غرب استان کاهش یافته و در جنوب استان طی روزهای آینده بارندگی‌ها با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی هشدار داد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها از ساکنان اطراف رودخانه بافت به علت احتمال سرریز شدن سد درخواست می‌شود فاصله مطمئنه را از رودخانه مذکور رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها