رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای این هیات با وزیر کشور جزئیات این جلسه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۷۴
جزئیات جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزیر کشور

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره به جلسه اعضای این هیات با وزیر کشور گفت: جلسه اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با وزیر کشور، قائم مقام و معاونان وزیر در محل وزارت کشور روز گذشته برگزارشد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بر این شد که آمار روستاها و شهرها از سرشماری سال ۹۵ باشد و همچنین انتخابات در ۱۰ هزار شعبه از شهرها و روستاها که اعضای شوراهایشان ۷ تا ۹ نفر هستند به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

محمد محمودی شاه‌نشین افزود: جلسه روز گذشته، بیشتر جنبه تبادل نظر و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین هیات نظارت و هیات اجرایی را داشت.

محمودی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ملاک آمار جمعیت شهرها و روستا براساس آخرین سرشماری کشوری یعنی سرشماری سال ۹۵ در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: همچنین هر دو طرف تاکید داشتند با دقت بیشتر و آموزش بهتر، انتخابات در تعدادی از شهرستان‌ها که اعضای شورای های آن ها ۷ تا ۹ نفر است به صورت الکترونیکی برگزار شود که ۱۰ هزار شعبه را شامل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها