پپ گواردیولا می‌خواهد با بودجه‌ای کلان منچسترسیتی را بازسازی کند. ت.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۱۵
خانه تکانی ۱۰۰ میلیون یوروی در منچسترسیتی

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در این فصل ناکام بود و برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و از رقابت‌ها کنار رفت. تیم گواردیولا در لیگ برتر نیز بعید است که بتواند به قهرمانی برسد و به نظر می‌رسد که یک فصل ناکام در انتظار این مربی پرافتخار اسپانیایی است.

رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که گواردیولا قصد دارد خانه تکانی اساسی در سیتی داشته باشد و چندین بازیکن را در تابستان از تیم کنار خواهد گذاشت.

بنابر گفته‌ رسانه‌های انگلیسی این انتظار می‌رود که بیش از ۱۰ بازیکن از منچسترسیتی جدا شوند که اغلب بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای هستند که امسال در سیتی جایگاه چندان ثابتی نداشتند.

پابولو زابالتا، مدافع آرژانتینی که به سال‌های پایانی دوران فوتبالی خودش نزدیک می‌شود یکی از این بازیکنان است. در کنار او ونسان کمپانی، مدافع همیشه مصدوم سیتی، ویلی کابایرو ، دروازه‌بان دوم این تیم و همین طور افرادی هم‌چون یحیی توره، باکالی سانیا، خسوس ناواس ، گائل کلیچی ، از جمله این بازیکنان هستند.

هم‌چنین به نظر می‌رسد که سرخیو آگوئرو نیز در تابستان سیتی را ترک کند و به تیمی دیگر ملحق شود.

گواردیولا در فصل نخست نیز چندین بازیکن را از تیم کنار گذاشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سمیر نصری و مانگالا اشاره کرد.

پپ گواردیولا انتظار دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون یورو از فروش این بازیکنان نصیب باشگاه کند و در ادامه‌ با خرید چند بازیکن کیفیت فنی تیمش را بالا ببرد.

منچسترسیتی در حال‌ حاضر در لیگ برتر و جام حذفی حضور خواهد داشت. آن‌ها باید در بازی این هفته‌ خود که روز یک‌شنبه برگزار می‌شود در لیگ برتر پذیرای لیورپول باشند و در ادامه‌ در جام حذفی برابر آرسنال بازی خواهند داشت.

منبع : ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها