زن جوان بر اثر عصبانیت روی صورت دخترش بالشت گذاشت و روی آن نشست. او وقتی به خودش آمد که دخترک دیگر نفس نمی‌کشید.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۴۴
مادر خشمگین دخترش را خفه کرد

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 سه‌شنبه، زن جوانی با مراجعه به ماموران پلیس در مشهد مدعی شد دختر شش ساله‌اش را کشته است. او عنوان کرد، امشب عصبانی بودم و دخترم را خفه کردم، حالا هم از کارم پشیمانم و آمدم به کلانتری تا دستگیرم کنید.

ماموران پس از ادعای این زن، راهی خانه او در خیابان جهان‌آرا شده و متوجه شدند که حرف‌های او صحت دارد و خواهرشوهرش پس از اطلاع از ماجرا، دختر شش ساله را به بیمارستان انتقال داده بود، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد.

با گزارش موضوع به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد، او همراه تیمی از ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به تحقیق از زن 26 ساله پرداختند.

زن جوان با اعتراف به قتل دختر شش ساله‌اش گفت: من فرزند طلاق هستم و این باعث شد در زندگی مشکلاتی داشته باشم. البته ارتباط خوبی با نامادری خود داشتم. بعد از ازدواج همراه همسرم به خانه پدرشوهرم آمدیم و در طبقه پایین خانه آنها زندگی می‌کردیم. در این مدت سرکوفت‌هایی می‌شنیدم که باعث شد، از نظر روحی با مشکلاتی روبه‌رو شوم. شوهرم هم به من بی‌توجه بود و همین باعث شد به من بگویند، نمی‌توانی شوهرت را کنترل کنی. در وضعیت روحی بدی قرار داشتم.

وی ادامه داد: عصر امروز دخترم در حال بازی با پسرعمه‌اش بود. از او خواستم به خانه بیاید و دیگر بازی نکند. بهانه‌گیری کرد که عصبانی شدم و او را ابتدا کتک زده و بعد بالشت را روی صورتش گذاشته و روی آن نشستم. بعد از لحظاتی با صدای جیغ دختر دو ساله‌ام، به خودم آمدم و از روی صورت دخترم بلند شدم. او نفس نمی‌کشید. نمی‌دانستم چه‌کار کنم. به همین خاطر به کلانتری آمدم و خودم را معرفی کردم. قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در این رابطه به جام‌جم گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم بیماری روحی نداشته و بر اثر فشارهای روحی به این کار دست زده است. او سه سال قبل هم اقدام به خودکشی کرده بود.

وی افزود: بعد از قتل، زن جوان دچار عذاب وجدان شده و خود را به ماموران معرفی کرده است. تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
اهل اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
خاك بر سرت روانی عوضی !!!!!!!!!!!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
خدا از سرت نگذره احمق همه بچه ها اذیت می كنن باید خفه شون كرد. خدا جزات رو بده انشاالله
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
شما روانی ها نبایدبچه دار شوید اخه لامصب بچه 6 ساله چه گناهی كرده
mmmmmm
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
كسی كه به دختر خودش رحم نكنه نباید به این راحتی ازش گذشت و تو جامعه رها باشه یا باید اعدام بشه یا حداقل باید تو آسایشگاه روانی ده ،بیست سالی بستری شه
نوذر
Canada
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
همه اش از فقر فرهنگی است...
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
حقت هستش كه تا آخر عمر عذاب بكشی ،زنیكه روانی....
سیروس
Netherlands
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
چقدر سنگدل .واقعا تصور همچین جنایتی ادم را دیووانه میكنه.لیاقت داشتن اون فرشته بی گناه را نداشت .خاك بر سرت.
امید2
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
نمیدونم چی بگم بچشو خفه كرده بعد عذاب وجدان گرفته !!
خدااوكیلی یعنی چی
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
ابله
كما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
تنها با سركوفت زدن نمیشه روی مساله را پاك كرد شما به عمق فاجعه بنگرید ببینید ریشه در كجاس وچرا جامعه ایرانی تااین حد به خشونت روی آورده و بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده باتشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها