شهردار تهران با بیان اینکه دیگر درخصوص پرداخت بدهی دولت به شهرداری تهران از من سؤال نپرسید و چیزی نمی‌گویم، گفت: در این خصوص گفتن هم فایده‌ای ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۶۰
قالیباف: درباره بدهی دولت به شهرداری دیگر سؤال نکنید

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، محمدباقر قالیباف امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از 59 دستگاه واگن و لوکوموتیو در شرکت متروی تهران درپاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری تهران گفت: در این خصوص دیگر از من این سؤال را نپرسید و چیزی نمی‌گویم، گفتن هم فایده ندارد و مشکلات برای ما مسئولان است.

قالیباف همچنین درخصوص نیاز متروی تهران به واگن‌های جدید گفت: با توجه به اینکه خطوط 6 و 7 و 8 به‌طول 100کیلومتر به‌زودی به خطوط بهره‌برداری مترو اضافه می‌شوند و نیاز به واگن دارند و خطوط قبلی هم برای کاهش زمان انتظار قطارها نیازمند واگن هستند قول این را داده‌ایم که زمان انتظار قطارها را بعد از اتمام ساخت تونل‌های مترو در اولویت کاری‌مان بگذاریم. تا پایان سال 96 به این سمت خواهیم رفت که دیگر شرمنده مردم نباشیم که برای سوار شدن به قطار مترو، 2 تا 3 قطار منتظر بمانند.

وی همچنین در خصوص رشد توسعه مترو در تهران هم گفت: در 25 سال حدود 70 کیلومتر مترو ساخته شده بود و در سه سال اخیر 100 کیلومتر مترو ساخته شده است.

شهردار تهران در خصوص وضعیت متروی شهرهای اقماری اطراف تهران نیز گفت: اگر دولت اعتبار لازم را تأمین کند شهرداری تهران این خطوط را می‌سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها