سال ۲۰۱۷ برای مایکروسافت سال بسیار مهمی است. کنسول پروژه‌ی اسکورپیو که مدت هاست صحبت‌های فراوانی از قدرت شگفت‌انگیزش نقل می‌شود، در تعطیلات امسال عرضه خواهد شد. حال مایکروسافت اولین قدم‌ها را برای معرفی اسکورپیو به دنیای واقعی برداشته است. قوی‌ترین کنسول تاریخ هم اکنون صفحه‌ی مخصوص به خود را در فروشگاه مایکروسافت دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۶۵
پروژه‌ی اسکورپیو اکنون صفحه‌ی مخصوص به خود را در فروشگاه مایکروسافت دارد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، صفحه‌ی مختص این کنسول در مایکروسافت استور، هیچ گزینه‌ای برای پیش خرید ندارد و تاریخ عرضه‌ای هم در آن نوشته نشده است. تنها نکات تبلیغاتی در آن جا خوش کرده‌اند همچون امکان اجرای محتوای 4K واقعی یا سازگار بودن با بازی‌ها و لوازم جانبی ایکس‌باکس وان. امکان وارد کردن ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر از اسکورپیو هم در این صفحه وجود دارد.

اوایل ماه جاری، فیل اسپنسر اعلام کرد که ممکن است مایکروسافت اطلاعات بیشتری از اسکورپیو پیش از نمایشگاه E3 و نیز در جریان کنفرانس خود منتشر کند.

مسئله‌ی قیمت این کنسول هنوز هم جای سوال زیادی دارد. اسپنسر اعلام کرده که اسکورپیو برچسب قیمتی یک محصول اعلا را خواهد داشت؛ بیشتر از قیمت ۳۰۰ دلاری ایکس‌باکس وان اس:

من نمی‌خواهم هیچکس را با حرف زدن از قیمت بترسانم. ما قرار است قیمتی روی این کنسول بگذاریم که به نظرمان برای آنچه که ساخته‌ایم منصفانه است و خریداران هم به منصفانه بودن آن اعتراف می‌کنند. به این دلیل نام اعلا را رویش می‌گذارم زیرا نمی‌خواهم مردم گمراه شوند که این کنسول، ادامه دهنده ی مسیر ایکس‌باکس است.

اسپنسر می‌افزاید که وی اعتقاد دارد ایکس‌باکس وان اس با توجه به قیمت پایین‌تر خود، فروش بسیار بهتری نسبت به اسکورپیو خواهد داشت:

بیشترین حجم کنسولی که ما خواهیم فروخت مربوط به ایکس‌باکس وان اس خواهد بود و من به این موضوع افتخار می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها