شهروندان یک ساختمان چهارطبقه ساعت 4:30 صبح امروز در حالی با صداهای مشکوکی از خواب بیدار شدند که هنگام بیرون‌ آمدن از منزل با شعله‌های سرکش آتش که یکی از واحدهای طبقه سوم را در بر گرفته بود، مواجه شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۴۳
عاملان حریق منزل مسکونی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، قاضی احمدی‌نژاد و کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله خود را به محل رساندند و تحقیقات تخصصی آغاز شد، وجود یک گالن حاوی مایعات اشتعال‌زا پشت درِ این ساختمان و حجم آتش‌ نشان از عمدی‌ بودن حادثه داشت که به بازپرس جنایی اعلام شد یک خانم 40 ساله و دختر خردسالش در این حریق جان باخته‌اند و مرد خانواده نیز به بیمارستان منتقل شده است.

در حالی تحقیقات جنایی ادامه یافت که قاضی احمدی‌نژاد خیلی زود متوجه اختلافاتی میان این خانواده و افرادی دیگر شد که پیش‌تر در پی این اختلافات عده‌ای احتمالا به‌ منظور انتقام‌گیری اقدام به پاشیدن اسید بر روی خودروی این خانواده کرده بودند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه با توجه به شواهد موجود به سه نفر مظنون شد و دستور دستگیری این افراد را صادر کرد که بعد مشخص شد یکی از این افراد مظنون اصلی این حادثه است و این اختلافات در پی ارتباطات نامتعارف رخ داده است.

متهم ساعت سه بامداد به این ساختمان چهار طبقه مراجعه کرده و تا هنگام حادثه آنجا بوده است که تحقیقات تا روشن‌شدن علت اصلی این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها