دومین جشنواره هنرهای شهری «بهارستان» میزبان جمعی از کودکان سندرم دان است تا برای بهار تهران، تخم مرغ‌های نوروزی نقاشی کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۸۲
جشنواره تخم مرغ های رنگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبر، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از حضور جمعی از کودکان سندرم دان در بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی جشنواره «بهارستان» خبر داد و گفت: طبق سنت هرساله بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی جشنواره هنرهای شهری، جمعی از کودکان سندرم از امروز در پارک ملت به خلق اثر روی حجم‌های تخم مرغی شکل می‌پردازند.

علیزاده ادامه داد: بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی دومین جشنواره «بهارستان» در دو بخش حرفه‌ای و دانشجویی برگزار می‌شود و در این بخش 400 اثر از سوی 350 هنرمند ارائه خواهد شد؛ در این بخش 250 هنرمند حرفه‌ای و 100 دانشجوی هنر حضور دارند.
علیزاده گفت: دومین کارگاه این بخش از دومین رویداد «بهارستان» به مدت دو روز در پارک ملت از سمت نیایش، خانه هنرمندان ایران، پارک دانشجو، محوطه باز بوستان نوروز، میدان مشاهیر و میدان هفت حوض نارمک برگزار خواهد شد.
دومین رویداد هنری «بهارستان» همزمان با نوروز سال 1396 در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود و تا اردیبهشت‌ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها