فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: سارقان مسلح طلا فروشی مشهد 72 ساعت پس از دستبرد مسلحانه، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۵۷
سارقان مسلح طلا فروشی مشهد دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار بهمن امیری مقدم گفت: ساعت 17 روز هفدهم اسفندماه وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در بلوار مصلی مشهد به مرکز فوریت های پلیسی 110گزارش شد که بلافاصله تیم های عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی اولیه نشان داد دو مرد که یکی از آنها مسلح به کلت کمری بوده وارد مغازه طلافروشی شده و با تهدید مالک طلافروشی تعدادی النگوی طلا به وزن تقریبی 150 گرم سرقت کرده و از محل متواری شده اند.

سردار امیری مقدم ادامه داد: بررسی های فنی کارآگاهان حکایت از آن داشت که سارقان با یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکی از محل گریخته اند که با تحقیقات میدانی پلیس آگاهی دو نفر به عنوان مظنون اصلی شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: کنترل نامحسوس یکی از مظنونان، احتمال دست داشتن وی در سرقت مسلحانه را تقویت کرد که بلافاصله این فرد که مردی 45 ساله است دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان داشت:‌ متهم در بازجویی های علمی پلیس در مواجهه با ادله و مستندات به دست آمده لب به اعتراف گشود و به ارتکاب سرقت اعتراف کرد اما همدست وی با اطلاع از دستگیری این متهم به تهران متواری شد که ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به تهران عزیمت و صبح روز شنبه (دیروز) او را نیز دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها