کمپانی موتورولا در سال گذشته، علاوه بر رونمایی از اسمارت‌فون موتو زد از چند موتوماد نیز رونمایی کرد و اکنون به نظر می رسد که چیزی تا معرفی مدل جدید و یا همان 2017 سری گوشی های موتو زد باقی نمانده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۳۹
افشای تصویری از مدل 2017 گوشی موتو زد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، البته این شرکت در جریان نمایشگاه MWC 2017 نیز به طور ضمنی و در حین معرفی مادهای جدید، به این گوشی و رونمایی از آن در آینده ای نزدیک اشاره کرد، اما این اشاره با ارائه هیچگونه اطلاعاتی همراه نبود.

تا این که امروز تصویری متعلق به این گوشی در فضای وب رویت شد که مطابق با آن چه که در تصویر زیر می بینید، از یک سنسور اثر انگشت بیضی شکل بهره خواهد برد و گفته می شود که این گوشی از مادهای موجود و همچنین تازه معرفی شده، پشتیبانی خواهد کرد.

بنابراین، می توان انتظار داشت که این گوشی همانند مدل های قبلی خود، از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار باشد. از آن جایی که شنیده ها از مجهز بودن این اسمارت فون به مشخصه های فنی قدرتمند و هم‌طراز با پرچمداران موجود در بازار خبر می دهند، می توان ویژگی هایی همچون برخورداری از پردازنده جدید شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ را برای موتو زد ۲۰۱۷ متصور شد.

از دیگر مشخصات پیش بینی شده برای این اسمارت فون می توان به رم ۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ضخامت تقریبی ۵.۲ میلیمتری اشاره کرد.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها