دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از حادثه سهوی که روز جمعه در ساعت 11 و 30 دقیقه رخ داده است و باعث کشته شدن یک فرد شده، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱۲
شلیک مرگبار کودک پنج ساله در جیرفت

به گزارش جام جم آنلاین، مجید رستمی در تشریح جزییات این خبر به ایسنا گفت: اینکه در فضای مجازی اعلام شده که قتلی در جیرفت صورت گرفته چنین موردی نیست بلکه این یک حادثه سهوی بوده است.

وی گفت: افراد خانواده در حال مسافرت با خودرو بودند و اطلاعی از مسلح بودن اسلحه نداشتند که گلوله شلیک و به سرنشین عقب ماشین تیر اصابت می کند که متاسفانه در بیمارستان سرنشین عقب خودرو جان خود را از دست می دهد

دادستان جیرفت گفت: این که این حادثه در حوزه جیرفت رخ داده یا عنبرآباد هنوز مشخص نیست.

وی با بیان این مطلب که فرد ضارب یک کودک پنج ساله بوده که فرزند راننده خودرو بوده است، تصریح کرد: هیچ سوء نیتی در این حادثه نبوده است و یک حادثه کاملا سهوی بوده است، به طوریکه خانواده اولیاء دم بلافاصله در دادگاه حاضر و رضایت دادند.

رستمی با اشاره به اینکه این اسلحه مجوز دار و به نام مادربزرگ کودک بوده است، اعلام کرد: فرد مقتول نسبت فامیلی نزدیک با ضارب دارد، ضمن آنکه در ساعت 11 و 30 دقیقه روز 20 اسفند (جمعه) این حادثه رخ داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانیکه اسلحه دارند، باید نکات ایمنی را رعایت کرده و آموزش های لازم را در خصوص نگهداری و استفاده از اسلحه را ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها