مهدی طارمی پس از شکستن رکورد گلزنی علی کریمی در باشگاه پرسپولیس حالا برای شکستن رکورد علی دایی و فرشاد پیوس نقشه می کشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۸۱
نقشه های مهدی طارمی برای شکستن رکورد فرشاد پیوس

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان تک گل ۳ امتیازی سرخپوشان را زد که این سی و ششمین گل او با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر بود.

طارمی در سومین فصل حضورش در پرسپولیس به آمار ۳۶ گل در لیگ برتر رسیده است و هم اکنون رقابت نزدیکی با ساسان انصاری از فولاد خوزستان برای کسب دومین عنوان آقای گلی دارد.

طارمی اکنون با ۳۶ گل در رده پنجم گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ ایستاده است و چشم به شکستن رکورد فرشاد پیوس دارد. پیوس با ۵۲ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ است و طارمی برای شکستن رکورد او ۱۷ گل دیگر باید بزند. او ۶ بازی دیگر در فصل جاری پیش روی دارد و در اواخر فصل آینده می توان شاهد رکوردشکنی او بود.

البته باید در نظر داشته باشیم در بیشتر سال های دوره بازی فرشاد پیوس در پرسپولیس لیگی برگزار نمی شد و مسابقات فقط به جام باشگاه های تهران محدود بود. اما رکورد پیوس ۲۱ سال پیش ثبت شده و طارمی تنها گزینه شکستن این رکورد است. پس از پیوس، ایرانپاک، دایی و پروین در رده های بعدی هستند و طارمی نفر پنجم این لیست است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها