جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال 1395 شبکه های سیما از امشب 21 اسفند در برنامه سین مثل سریال شبکه یک آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۷۹
رقابت 13 سریال تلویزیونی در برنامه سین مثل سریال

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه که با رویکرد انتخاب بهترین سریال تلویزیونی شبکه های سیما به روی آنتن می رود، مجموعه های شبکه های مختلف تلویزیونی که در سال 1395 پخش شده است، در معرض انتخاب و قضاوت مردمی قرار می گیرند.

اجرای سین مثل سریال بر عهده محمد سلوکی است و مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد تهیه کنندگان این برنامه ترکیبی زنده هستند. در اولین برنامه سین مثل سریال نسرین مقانلو و سیما تیرانداز بعنوان مهمان حضور خواهند داشت.

در برنامه سین مثل سریال که هر شب حوالی ساعت 23:15 پخش می شود، 13 سریال که در سال جاری از شبکه های تلویزیونی پخش شده اند معرفی و از سوی مخاطبان انتخاب می شوند.

سین مثل سریال در سه مرحله برگزار می شود. در مرحله اول، از امشب تا 25 اسفند 13 سریال همراه با بازیگران آن معرفی خواهد شد و در روز 25 اسفند سامانه امتخاب باز می شود که پس از ارسال آرای مردمی، شش مجموعه تلویزیونی به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

در مرحله دوم، از 26 تا 27 اسفند با انتخاب مخاطبان شبکه یک، از بین این شش سریال سه مجموعه به مرحله نهایی می روند.

در آخرین برنامه سین مثل سریال که مرحله نهایی خواهد بود، از بین سه سریال، بهترین مجموعه تلویزیونی سال 1395 با گزینش مردمی معرفی می شود.

همچنین قرار است در این برنامه 20 بازیگر زن و 20 بازیگر مرد هم که در این 13 سریال ایفای نقش کردند با انتخاب مردمی، معرفی و تقدیر شوند.

گفتنی است مخاطبان برای شرکت در انتخاب بهترین بازیگران زن و مرد، باید از طریق موبایل، فیلم 30 ثانیه ای از خود در حمایت از بازیگر منتخب خودشان برای برنامه ارسال کنند.

برنامه سین مثل سریال کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از امشب 21 تا 29 اسفند هر شب ساعت 23:15 به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
این كه خسته نباشید به همگی انشاءالله كه سربلند و پیروز باشید خدا یار و یاورتون یا علی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
خسته نباشید انشاءالله سر بلند و پیروز باشید
یا حق

نیازمندی ها