شرکت ژاپنی سوزوکی که بتازگی با شرکت هموطن خود تویوتا قرارداد همکاری استراتژیک امضا کرد نسل جدید خودروی پنج در سوئیفت را به نمایشگاه ژنو 2017 آورد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸۸
سوزوکی با سوئیفت جدید به ژنو آمد+عکس/ احتمال تولید در ایران

به گزارش جام جم آنلاین، شرکت ژاپنی سوزوکی که بتازگی با شرکت هموطن خود تویوتا قرارداد همکاری استراتژیک امضا کرد نسل جدید خودروی پنج در سوئیفت را به نمایشگاه ژنو 2017 آورد. نخستین نسل از سوپر مینی سوزوکی سوئیفت در سال 2000 عرضه شده است اما هویت رسمی این مدل با عرضه نسخه سال 2010 شکل رسمی بخود گرفت.

سوزوکی برای این خودرو دو پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربو با 110 اسب بخار نیرو و 1.2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 89 اسب بخار نیرو را در نظر گرفته است اما احتمالا نسخه اسپرتی هم با استفاده از پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری بوسترجت توربو که 138 اسب بخار نیرو تولید می کند هم عرضه خواهد شد. این پیشرانه 1.4 لیتری هم اکنون در برخی از مدل های سوزوکی ویتارا S بکار گرفته شده است.

چرخ های 15 و 16 اینچی ، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک ، سیستم تقویت ترمز ، تهویه مطبوع پیشرفته ، سیستم صوتی و تصویری و سرگرمی و نمایشگر پیشرفته ، سیستم دید عقب ، چرم با کیفیت برای فرمان و صندلی ها و جعبه دنده 5 سرعته دستی و خودکار برای این خودروی سوپر مینی قابل سفارش خواهد.

در صورت نهایی شدن مذاکرات و تولید این خودرو توسط نماینده سوزوکی در ایران ، سوئیفت باید با هیوندای i20 و پژو 208 در بازار خودرویی کشور رقابت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها