هفته بیست‌و‌هفتم لیگ دسته اول فوتبال

توقف خانگی سپیدرود و امیدواری ملوان

هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول با شکست تیم مدعی ملوان برابر نساجی مازندران همراه شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۳۷
شکست ملوان و پیروزی خونه به خونه خارج از خانه

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، لیگ دسته اول کشور با برگزاری ۵ بازی از هفته بیست و هفتم عبور کرد و نتایج این هفته به نوعی رقم خورد تا سپیدرود در این هفته هم در صدر جدول باقی بماند. اما تیم ملوان که فرصت رسیدن به صدر جدول را داشت با قبول شکست در خانه نساجی به رده سوم نزول کرد.

مس کرمان یک - خیبر خرم آباد صفر؛ پیروزی خانگی مس
شاگردان منصور ابراهیم زاده که در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته بودند و جایگاه این تیم هم در جدول ارتقا پیدا کرده بود، امروز نیز موفق شد به لطف تک گل سه امتیازی علی ابراهیمی که در دقیقه ۴۰ بازی به ثمر رسید حریف خود خیبر خرم آباد را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر از تیم پارس جنوبی جم به رده چهارم جدول صعود کند. خیبری ها نیز با احتساب یک بازی بیشتر از نفت مسجد سلیمان یک رده بالاتر از این تیم در جایگاه چهاردهم قرار گرفتند.

نساجی ۲ - ملون یک؛ پیروزی میزبان بدون آقای گل
تیم نساجی در حالی حریف قدر خود ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست داد که از بهترین گل زن خود و مسابقات لیگ دسته اول به دلیل محرومیت استفاده نکرد. قائمشهری ها در غیاب محمد عباس زاده ۲۰ گله با دو گل حسن نجفی (۷۲) و مهدی نظری (۷۸) در حالی ملوان مدعی را مغلوب کردند که در دقیقه ۳۲ مرتضی غلامعلی تبار مدافع تیم نساجی به اشتباه دروازه خودی را به سود تیم ملوان باز کرده بود.

با شکل گیری این نتیجه ملوان جایگاه دوم خود در جدول را به تیم گل گهر واگذار کرد و خود به رده سوم جدول نزول کرد و نساجی با ۴۲ امتیاز به رده ششم جدول رسید.

فجر سپاسی صفر - بادران صفر؛ فجر باز هم نبرد
تیم فجر سپاسی در خانه هم زور بردن نداشت. دیدار این تیم با تیم خوب بادران در شیراز در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با بدون گل تمام شد تا بادرانی ها با یک امتیاز این بازی با ۴۱ امتیاز در جایگاه هفتم جدول بایستند و تیم فجر سپاسی با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان یک - خونه به خونه بابل ۲؛ پیروزی نوبرانه خونه به خونه
خونه به خونه سرانجام موفق شد بعد از مدتها یک پیروزی جالب توجه به دست آورد. این پیروزی در مسجد سلیمان و مقابل تیم نفت به دست آمد. در این بازی ابتدا حمید کاظمی مهاجم تیم خونه به خونه در دقیقه ۲۳ گل زنی کرد. نفتی ها این گل را با پنالتی دقیقه ۳۶ توسط میلاد شیخ سلیمانی پاسخ دادند. روح الله باقری دیگر مهاجم تیم خونه به خونه در دقیقه ۴۲ دومین گل این تیم را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

خونه به خونه بعد از این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها