مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد باید در آزمون سراسری سال ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۵۳
داوطلبان علاقمند به انتخاب دانشگاه آزاد در کنکور ۹۶ ثبت‌نام کنند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: داوطلبانی که درموعد مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی سال 96 نشدند تا چهارشنبه (18 اسفند) فرصت دارند در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان علاقمند به انتخاب دانشگاه آزاد باید در آزمون سراسری سال 96 ثبت‌نام کنند و پس از برگزاری آزمون در تیر سال 96 و اعلام نتایج اولیه، در صورت کسب حد نصاب و مجاز شدن برای انتخاب رشته در صورت تمایل به انتخاب دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه برای انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت تمایل به انتخاب دانشگاه‌های سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی باید هنگام انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه آزاد هستند باید حتما در آزمون سراسری ثبت‌نام کنند و ثبت نام آنها در این مرحله به معنای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد نیز محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها