«باراک اوباما» با تکذیب ادعای «دونالد ترامپ» گفت که هرگز دستور جاسوسی از هیچ شهروند آمریکایی‌ را نداده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۷۵
اوباما ادعای شنود تلفنی از ترامپ را تکذیب کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «کوین لوئیس» (Kevin Lewis) سخنگوی «باراک اوباما» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا امروز به پیام توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور درباره شنود مکالمه های تلفنی اش توسط اوباما در ماه اکتبر سال گذشته میلادی و در جریان فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری هشتم نوامبر واکنش نشان داد.

سخنگوی «باراک اوباما» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در این باره گفت: نه اوباما و نه هیچ یک از دیگر مقامات کاخ سفید هرگز دستور جاسوسی از هیچ‌ شهروند آمریکائی را نداد. هر حرفی بر خلاف این موضوع، صرفاً نادرست به شمار می آید.

«کوین لوئیس» ادامه داد: یک اصل مهم در دولت اوباما این بود که هیچ مقام کاخ سفید هرگز در تحقیقات مستقلی که وزارت دادگستری آن را مدیریت می کرد، دخالت نمی نمود.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز با انتشار یک پیام توئیتری رفتار همتای پیشین خود را در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال گذشته میلادی به چالش کشیده بود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا در این پیام آورده بود: شنود مکالمات تلفنی من توسط اوباما در جریان رقابت های انتخاباتی ام چقدر رذیلانه بود.

وی در ادامه این پیام آورده بود: این کار وی همانند رسوائی «واترگیت» در زمان «نیکسون» است. اوباما آدم مریضی است.

رئیس جمهور جدید آمریکا در توئیت دیگری تأکید کرده بود: وکیل خوبی گرفته ام که می تواند پرونده خوبی را از شنود مکالمه های تلفنی من در ماه اکتبر سال گذشته میلادی درست پیش از زمان انتخابات به جریان بیندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها