گزارش تازه وب سایت DigiTimes این واقعیت جدید را بیان می کند که اپل می خواهد از فناوری اثر انگشت دست ساز خودش برای استفاده در نمایشگر آیفون 8 بهره ببرد. این قطعه جدید و باز طراحی شده بر اساس الگوریتم های شرکت AuthenTec ساخته می شود که اپل در سال 2012 دست به خرید آن زده بود. همچنین وظیفه پردازش این اسکنر تازه را یک تراشه 65 نانومتری که محصول شرکت تایوانی TSMC است برعهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴۴
اپل اسکنر اثر انگشت آیفون 8 را خودش باز طراحی می کند

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه گزارش به زمان شروع تولید آیفون 8 هم اشاره شده و از آنجا که ساخت این محصول با آماده شدن این اسکنر اثر انگشت جدید گره خورده، به همین دلیل شروع فرآیند تولید آن از ابتدای ماه سپتامبر سال جاری پیگیری می شود. اما دو محصول دیگر که احتمالاً آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نام گذاری می شوند، چون که نیازی به نمایشگر OLED ندارند تولیدشان از ماه جولای آغاز خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت جدیدی که اپل تولید کرده این امکان را فراهم می کند تا به کلی نیازی به یک دکمه هوم در آیفون 8 نباشد. در عوض آیفون 8 به یک سیستم احراز هویت بیومتریک جدید مجهز می شود که با بهره گیری از فناوری تصویر برداری فراصوتی، چهره و یا عنیبه چشم کاربران را مورد بررسی قرار بدهد.

این انتظار وجود دارد که آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه و مجهز به پنل OLED تولید شود و دیگر به دکمه هوم که امروزه در تمامی آیفون ها وجود دارد نیازی نداشته باشیم. تا به این لحظه فناوری ای وجود نداشته که قادر باشد اسکنر اثر انگشت کاربر را در داخل نمایشگر قرار بدهد و دقیقاً همین موضوع باعث شده تا اپل خودش دست به کار شود و یک اسکنر جدید و منحصر به فرد تولید کند.

منبع: سیبچه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها