فیلمبرداری فیلم سینمایی «قمر در عقرب» در استان زنجان آغاز شد که بخشی از کار تولید آن در سال جاری و بخشی نیز به اوایل سال آینده موکول می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۸۳
«قمر در عقرب»در زنجان کلید خورد

به گزارش جام جم آنلاین،جمشید بهمنی، کارگردان زنجانی فیلم نیمه‌بلند«قمر در عقرب»در خصوص فیلم خود به مسئول اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: «قمر در عقرب»موضوعی اجتماعی داشته و به مشکلات زندگی خانوادگی و طلاق می‌پردازد.

وی فیلم خود را یک فیلم جدی دانست و ادامه داد: فیلم در چند اپیزود ساخته می‌شود و از موقعیت‌های طنز نیز برخوردار است.

این فیلم سینمایی محصول مشترک انجمن سینمای ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جمشید بهمنی است که برای اکران در سال آینده آماده می‌شود.بهمنی که پیش از این چند فیلم را در تهران کارگردانی داشته است، اولین کار سینمایی خود را در زنجان آغاز کرده و در این مورد گفت: در فیلم «قمر در عقرب»، از فضاهای سنتی و شهری زنجان استفاده خواهد شد و این امر بر معرفی شهر زنجان و دیده شدن آن توسط فیلم‌سازان کمک خواهد کرد.

علوی، دستیار کارگردان این فیلم نیز با اشاره به فیلم سینمایی «آباجان» که امسال در زنجان فیلمبرداری شد، گفت: انتخاب لوکیشن فیلمبرداری در شهری چون زنجان به فرهنگ این شهر نیز کمک می‌کند.وی با اشاره به حضور هنرمندان بومی زنجان در کنار بازیگرانی از تهران، ادامه داد: طی چند روز آینده اسامی قطعی بازیگران و عوامل فنی فیلم مشخص خواهد شد.

بهمنی سابقه مشاوره و دستیاری کارگردانان نامی چون رضا میرکریمی، دیگر کارگردان زنجانی مطرح سینمای ایران را در کارنامه خود دارد و در سال ٨٧، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش ویدئو سینما را به خاطر فیلم «میکائیل» در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

وی متولد سال ١٣٤٨ بوده و دانش‌آموخته رشته کارگردانی هنر است و در اغلب فیلم‌های میرکریمی، در سمت دستیار کارگردان، نقش داشته است.

بهمنی سال قبل در فیلم «دختر» میرکریمی، دستیار اول کارگردان بود، در فیلم‌های «زیر نور ماه» ساخته میرکریمی در سال ٧٩ و «باز هم سیب داری» ساخته بایرام فضلی در سال ٨٥ نیز همین سمت را بر عهده داشت. وی برنامه‌ریز فیلم «زیر نور ماه» نیز بود. در فیلم‌های «باز هم سیب داری» و «کودک و سرباز»سال ٧٨، به عنوان بازیگردان همکاری داشت و نویسنده فیلم «معصوم» در سال ٧٧ نیز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها