رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: وزارت ورزش بدون درآمد و پرهزینه است و به همین خاطر برگزاری مراسم‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴۳
مشحون: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم/ مشکل حجاب بانوان هنوز حل نشده است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمود مشحون در پایان مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک در مورد ناراحتی ورزشکاران از برگزاری دیرهنگام این مسابقات گفت:‌ این مسئله طبیعی است. اگر به شرایط جامعه توجه کنیم می بینید این مشکل فراگیر است و فقط خاص وزارت ورزش نیست. خود شما اگر صبح برای کارتان بیرون بروید با توجه به مشکلات اقتصادی در کارتان می‌مانید.

وی افزود:‌ همه جای کشور دچار این نقیصه است و ورزش هم از این امر مستثنی نیست. وقتی در وزارت ورزش ورود می‌کنیم، می‌بینیم این مشکلات در اینجا هم وجود دارد. وزارت ورزش بسیار پرهزینه است و درآمدی ندارد. تمامی وزارتخانه‌ها دارای درآمد هستند ولی اینجا درآمدی وجود ندارد و هر جا دست می‌گذارید با هزینه روبه‌رو می‌شوید، به همین خاطر مشکلات مالی برنامه‌ها را عقب می‌اندازد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا مشکل بسکتبال بانوان برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی حل شده است، اظهار داشت: هنوز این مشکل برطرف نشده و برخی به اشتباه فکر می‌کنند مشکل ما برطرف شده است. نامه سلطانی‌فر در این مورد بسیار اثرگذار بوده و تلاش‌های زیادی کرده است. قرار است اردیبهشت ماه نماینده فیبا به ایران بیاید و ما فینال مسابقات بانوان را دوباره برگزار کنیم تا او نظرش را بدهد و امیدواریم که این مشکل حل شود و مانعی برای فعالیت باحجاب بانوان به وجود نیاید.

مشحون در رابطه با اینکه چه زمانی سرمربی جدید بسکتبال به ایران می‌آید، عنوان کرد: فعلا مهران حاتمی و یارانش فعالیت می‌کنند. رزومه شش مربی را گرفتیم و عجله‌‌ای نداریم چرا که در این زمان اگر مربی بیاوریم. او فقط پول هنگفتی می‌گیرد و می‌نشیند ما را نگاه می‌کند. بعد از نوروز با بررسی بیشتر سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. به هر حال انسان هم جایز الخطاست و ما تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم و قرارداد محکمی ببندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها