توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها هر از چند گاهی برنامه‌های خود را با تخفیف های قابل توجهی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، این تخفیف می‌تواند به دلایل مختلف از جمله جشن سالگرد یک بازی یا فرا رسیدن فصل تعطیلات ارایه شود. به همین دلیل برای اینکه کاربران بهتر و به موقع در جریان این تخفیف‌ها قرار بگیرند، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تغییراتی را در فروشگاه پلی استور خود ایجاد کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۶۶
گوگل به زودی فهرست اپلیکیشن‌های تخفیف خورده را نمایش خواهد داد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، همان طور که در اسکرین شات پایین مشاهده می‌کنید، توسعه دهندگان از این پس می‌توانند قیمت‌های تخفیف خورده را در پلی استور نمایش دهند. به این معنی که توسعه دهندگان فهرستی از اپلیکیشن‌های خود با قیمت تخفیفی آماده می‌کنند و نشان می‌دهد که این اپلیکیشن پیش از تخفیف چقدر قیمت داشته است به این ترتیب کاربران در جریان قرار می‌گیرند که با خرید این اپلیکیشن در یک بازه زمانی خاص چه میزان در پولشان صرفه جویی خواهند کرد.

با توجه به اینکه کاربران نمی‌توانند به صورت پیوسته قیمت تمامی اپلیکیشن‌ها را در پلی استور دنبال کند، ارایه چنین قابلیتی بسیار کاربردی خواهد بود. برای مثال برخی از کاربران تنها زمانی که یک اپلیکیشن بیشتر از 50 درصد تخفیف خورده باشد، برای خرید آنها اقدام خواهند کرد.

علاوه بر این، گوگل به زودی به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا به صورت موقت اپلیکیشن خود را به فهرست برنامه‌های رایگان اضافه کنند. این تغییر برای توسعه دهندگان بسیار مفید خواهد بود زیرا تا پیش از این اپلیکیشن‌هایی که رایگان شده بود باید در صورت پولی شدن دوباره فهرست می ‌شدند و به این ترتیب امتیازهایی که از سوی کاربران دریافت کرده بودند از بین می رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها