نمایندگان مردم در خانه ملت با افزایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران موافقت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰۹
سقف حقوق مدیران تا ۶۰ درصد افزایش می‌‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اعاده شده از سوی شورای نگهبان براساس تبصره یک ماده 31، با 103 رأی موافق، 44 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

براساس تبصره یک ماده 38 این لایحه؛ شورای حقوق و دستمزد می‌تواند با پیشنهاد رؤسای قوا، وزرا یا معاونان رئیس‌جمهور که ریاست دستگاه‌های اجرایی را به‌عهده دارند و بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی، برای مشاغل تخصصی، مدیریتی، واحدهای عملیاتی و مناطق مرزی و محروم تا 60 درصد دریافت های موضوع این ماده علاوه بر سقف مقرر در این ماده منظور نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
پس حقوق بازنشستگان این قشر فراموش شده جامعه چه میشود؟بازنشستگان در تامین معیشت زندگی خود با مشكلات عدیده ای روبرو هستند. آنها فرزندان دانشجو و همچنین فرزندان دم بخت دارند كه برای تهیه جهیزیه و پرداخت اقساط گوناگون در خصوص تامین هزینه تحصیل و تهیه جهیزیه دست و پنجه نرم می كنند.این بازنشستگان جوانان دیروز هستند كه هستی و سلامت روح و روان و جسمی خود را فدای این كشور كرده اند و باید تكریم شوند نه در زبان بلكه در عمل.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
فقط افزایش های بی رویه را برای خودتان تصویب می كنید . وقتی یك مدیر ارشد و سطح بالا همیشه سیر باشد و با صبحانه كاری رایگان از بیت المال كار خود را شروع می كند و همین طور نهار و شام و مسافرت های كاری ، هیچ وقت در فكر ضعیفان و حقوق های پایین نیست و انها را درك نخواهد كرد . و با همین كار ها حقوق های نجومی بوجود می اید . متأسفم . ان وقت برای ۴۵۰۰۰ هزار تومان پول بی ارزش یارانه هزار منت بر سر مردم بدبخت می گذارید و روزی نیست كه در رسانه ها از حذف ان سخن نباشد و این مقدار پول بی ارزش را با هزار استرس به مردم بدبخت می دهید .
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۰
آیا نظر شورای نگهبان این است كه سقف حقوق مدیران تا 60 درصد افزایش پیدا كند كه مبادا این مدیر ایران را ترك كند بخاطر اینكه حقوقش كم است . آقایان مگر آن شهید از جانش گذشت نكرد و جان خود را فدای این انقلاب نكرد تا این انقلاب و این كشور استقلال داشته باشد و مردم ایران با افتخار زندگی كنند . تخصص آن نخبه چقدر می ارزد؟ آیا در مقابل خون شهدای مان قابل قیاس است؟ آقایان شما با این كارهایتان دارید آرمان شهادت طلبی را از ملت و مردم مومن و ولایت مدار ما را دارید می گیرید و مادیات را دارید رواج می دهید. فاصله طبقاتی را دارید در جامعه گسترش می دهید فاصله فقیر و ثروتمندان را دارید افزایش می دهید.

نیازمندی ها