معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور استان ها به یاداواره شهدای رسانه استان فارس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۴۲
پیام دکتر دارابی به یادواره شهدای رسانه استان فارس

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

به نام آنکه هم شاهد است و هم مشهود و به یاد یگانه شهادت آفرین

یا ایتهاالنفس المطمئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه، فادخلی فی عبادی، وادخلی جنتی (سوره فجر 27 الی 30)

شهید واژه ای مقدس است و شهادت زیباترین طریق رسیدن به اوج انسانیت.

آری، شهیدان مظهر ایثار و استقامتند، همانها که با شهامت و ایثار خود در مقابل دشمنان ایستادند، از جان شیرین گذشتند تا انقلاب اسلامی پایدار و استوار باقی بماند. همچون سروی سربلند و تنومند.

درود بر عاشقانه ترین پروازشان و سلام بر ماندگارترین لحظات​شان.

امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون شده، و مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن و چراغ راه عاشقان باشد.

پاسداری از میراث شهدا، پیش از همه به خانواده های عزیز آنها سپرده شده است. و نیک می​دتیم که نگهداری از این امانت ارزشمند، اجری فراوان دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»... آری «شهیدان رفتند اما راه و رسم آنان زنده و جاودان خواهد ماند».

اکنون که خدای عزیز بر همه ما منت نهاده و ما را وامدار این ودیعه ارزشمند قرار داده، بجاست که در محضر ربوبی آن احد واحد سجده شکر بجا آوریم و قدرشناس نعمات بی پایانش باشیم.

در این عرصه رسانه ها نقشی بی بدیل دارند، آنها با انتشار عطر شهادت و فرهنگ ایثار در جامعه، به مثابه بارانی از معنویت و بیداری، جان و روح و جامعه را جلا می بخشند و دلها را مهیای رویش و پویشی مبارک می سازند.

همه ما لحظه لحظه زندگیمان را مدیون سلحشوری و حماسه آفرینی شهیدان می دانیم و صبر و شکیبایی خانواده های آنها را می ستاییم. مفتخریم که جمعی از خانواده بزرگ ایثارگران، منتسب و متصف به صداوسیما هستند.

شیراز، شهر شعر و شعور و شهادت، با نفس های شما عطرآگین می شود و حضور موثر شما در صحنه ها و عرصه های مهم امروز، انعکاسی از جوشش و جهاد شهدای رسانه است.

صدای رسای شهدا و سیمای روشن یادگاران آنها، مخاطبانی فراتر از گستره آن شهر و استان دارد، با الفبای شهادت هر کلامی از آن سو شنیدنی و هر پیامی پذیرفتنی​ است.

چه بسیارند جانهای مشتاق در سراسر دنیا. و چه سنگین است رسالت شما.

از محضر حضرت بقیه الله الاعظم، ارواحنا له الفدا. توفیق خدمتگذاری و انجام وظیفه در راستای تحقق آرمانهای والای شهیدان، امام شهیدان و اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم و امیدوارم در خدمت به نظام اسلامی و دست آوردهای مقدس آن، موید به تاییدات الهی باشید.

علی دارابی

معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور استان ها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها