معاون اجرایی رئیس جمهور درباره اینکه آیا رئیس ستاد انتخابات آقای روحانی شده اید یا نه گفت: خبر ندارم که آقای روحانی ستاد تشکیل دادند یا نه.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۲۴
شریعتمداری: نمی دانم روحانی ستاد تشکیل داده یا خیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمد شریعتمداری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا شما رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی شده اید یا نه گفت: مهمترین ستاد روحانی که در هر دوره مستقر است خدمت همکارانشان به مردم است.

وی افزود: بنده اطلاعی ندارم که آقای رئیس جمهور قرار است ستادی تشکیل دهد یا خیر اما بنده معتقدم مهمترین کاری که یک رئیس جمهور مستقر می تواند در جهت تبلیغات انتخاباتی انجام دهد این است که شکرگزار مردم باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که برنامه ای برای تشکیل ستاد انتخاباتی دارید یا خیر گفت: این را باید آقای رئیس جمهور بگویند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آقای رئیس جمهور به شما ابلاغ کرده اند که مسئولیت ستاد ایشان را بر عهده بگیرید، تصریح کرد: این را باید خود آقای رئیس جمهور بگوید. آیا می خواهید بنده را از نان خوردن بیاندازید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سالار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
داداش ملت رو ....... فرض كردی ؟ تو معاونش هستی بعد میگی نمیدونم ستاد انتخاباتی تشكیل شده یا نه. الله اكبر
مارال
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
آقای شریعتمداری اونقدر در گیر خدمت به مردم هستند كه از ای خبرهای حاشیه ای اطلاعی ندارن. اجركم عندالله مومن. ما كه عوض نداریم بهت بدیم ان شالله خدا عوض این همه خدمت رو به شما عنایت كند.

نیازمندی ها