جیمی کیمل مجری مراسم اسکار: دو ساعت از شروع برنامه می گذرد و دونالد ترامپ هنوز در توئیتر چیزی در مورد ما ننوشته است، من برایش نگران شده ام.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۰
تمسخر ترامپ در مراسم اسکار + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، استفاده بیش از حد و جنجالی رئیس جمهور آمریکا از شبکه اجتماعی توئیتر موضوع طنز مراسم اسکار شد.

جیمی کیمل مجری مراسم اسکار در اواسط این مراسم گفت: «دو ساعت از شروع برنامه می گذرد و دونالد ترامپ هنوز در توئیتر چیزی در مورد ما ننوشته است. من برایش نگران شده ام.»

کیمل سپس از کارگردان برنامه خواست صفحه گوشی موبایل او را روی نمایشگر سالن نشان دهد و سپس در شبکه توئیتر دو پیام به حساب کاربری ترامپ ارسال کرد.

وی در پیام اول نوشت: «سلام. آیا آماده ای؟»

کیمل در پیام دوم نیز نوشت: «مریل سلام می رساند.»

اشاره وی به مریل استریپ بازیگر زن هالیوود بود که مدتی قبل در سخنرانی خود در مراسم گلدن گلوب از ترامپ به سبب تمسخر یک خبرنگار معلول به شدت انتقاد کرده بود.

ترامپ نیز در واکنش به این اظهارات در توئیتر نوشت از استریپ در هالیوود بیش از حد توانایی او تجلیل شده است. وی همچنین این بازیگر را «نوکر» هیلاری کلینتون خوانده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
هالیوود خودش مسخره است و جایزه هاش سیاسی است و ارزش هنری نداره اگه كسی جدی بخواد فیلم بسازه برای مردم نه تجارت كاری با هالیوود نداره مثل چارلی چاپلین كه هر فیلمش به اندازه كل تاریخ هالیوود ارزش داره ولی هیچوقت بهش بخاطر فیلم هاش جایزه ندادن چون اون برای هالیوود كار نمیكرد ترامپ هم نشون داده نوكر رسانه ها و هالیوود نیست و این اونها رو آزار میده.

نیازمندی ها