انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 8 و نوکیا 9 ؛

رونمایی پرچمداران نوکیا نزدیک است + فیلم

شرکت HMD Global که از این پس، گوشی های هوشمند را با برند نوکیا تولید و روانه بازار خواهد کرد، ساعتی پیش در نمایشگاه MWC 2017 به روی صحنه آمد و از دو گوشی اندرویدی جدید به نام های نوکیا 5 و نوکیا 3 رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۹۳
نوکیا از دو گوشی جدید به نام‎های نوکیا 3 و نوکیا 5 رونمایی کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، نوکیا که پس از وقفه ای چند ساله، باری دیگر و البته با سیستم عامل محبوب اندروید به بازار گوشی های موبایل بازگشته است، قصد دارد تا در سال 2017 و با عرضه گوشی های هوشمندی با مشخصه ها و قیمت متنوع، یک بار دیگر خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران بازار گوشی های هوشمند معرفی کند.

و اما در خصوص دو محصول جدید معرفی شده باید بگوییم که نوکیا 3 از نمایشگر 5 اینچی اچ دی، محافظ صفحه گوریلا گلس، پردازنده چهار هسته ای شرکت مدیاتک، رم 2 گیگابایتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد و قرار است با قیمت 139 یورو روانه بازار شود.

مدل دوم یعنی نوکیا 5 نیز مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.2 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 430، رم 2 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 16 گیگابابتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در دل خود جای داده و قیمت 189 یورو برای آن تعیین شده است.

گفته می شود که این دو محصول در رنگ های آبی، مشکی مات، سفید نقره ای و سفید مسی عرضه خواهد شد و فروش آن نیز به احتمال فراوان در نیمه دوم سال 2017 کلید خواهد خورد.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها