زن و مردی که در جریان اختلاف با مردی میانسال او را ربوده و از پای درآورده بودند، بازداشت و به این گروگانگیری مرگبار اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۵۸
اعتراف زن گروگانگیر به قتل مرد میانسال

به گزارش جام‌جم، بهمن امسال خانواده‌ای با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن مرد میانسال خبر دادند. با تحقیق از این خانواده معلوم شد او از خانه بیرون رفته و بازنگشته است. بعد فردی ناشناس با خانه آنها تماس گرفته و اعلام کرده مرد میانسال را ربوده‌اند و بزودی در تماس با آنها می‌گوید چه مبلغی برای آزادی او باید بپردازند، اما دیگر از او خبری نشده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد ربوده شده و بازداشت آدم‌رباها آغاز شد.

جست‌وجوها دراین باره ادامه داشت تا این‌که ماموران رد زنی را چند روز پیش در این پرونده به دست آوردند.

وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. این زن در بازجویی پلیسی هرگونه آشنایی با مرد ربوده شده و اطلاع از سرنوشت او را انکار کرد تا این‌که در ادامه تحقیقات پلیسی گفت: مدتی پیش با مرد میانسال آشنا شدم. در ادامه اختلاف‌هایی شکل گرفت و با هم درگیر شده و ارتباطمان قطع شد .اما من ازاو کینه داشتم ومی خواستم از وی انتقام بگیرم. ماجرا را با مردی که دوستم بود، در میان گذاشتم. او هم قبول کرد با من همراه شود. مرد میانسال را با ترفندی به خانه‌ام کشاندیم و وی را در آنجا زندانی کرده و تصمیم گرفتیم با گروگان گرفتن وی، از خانواده‌اش اخاذی کنیم.

وی افزود: او را کتک زدیم. دست و پایش را با پارچه و دهانش را نیز با چسب بستیم، اما چند روز بعد حالش بد شد و فوت کرد. مانده بودیم با این جسد چه کنیم. جسد را شبانه داخل خودرویی گذاشته و به جاده تلو رفتیم و آن را در اطراف جاده رها کردیم.

با اعتراف‌های این زن بود که همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. این مرد نیز زمانی که در مواجهه حضوری با زنی که همدستش بود، قرار گرفت سکوت خود را شکست و به گروگانگیری مرد میانسال و کشتن وی اعتراف کرد. در ادامه ماموران با هماهنگی قضایی به محل رها کردن جسد اعزام شدند و دو روز پیش موفق شدند جسد مرد ربوده شده را پیدا کنند. پیکر مرد ربوده شده که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود، به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها