چهارشنبه هفته گذشته یک نواجوان اهل آریزونا ویدیویی از گوشی آیفون 7 پلاس خود را در حالی که درون قاب پلاستیکی ضخیمش منفجر شده بود، در توییتر منتشر کرد. اپل اکنون خبر داده که به دنبال بررسی این حادثه است.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۵۴
اپل به دنبال بررسی علت انفجار آیفون 7 پلاس است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، ظاهرا این کاربر یک روز پیش از انفجار آیفونش به فروشگاه اسپرینت (جایی که گوشی خود را در ماه ژانویه از آن خریداری کرده بوده است) مراجعه کرده زیرا گوشی‌اش روشن نمی‌شده است. کارمند اسپرینت به این کاربر گفته که گوشی‌اش پس از روشن شدن عملکرد عجیبی داشته است اما پس از انجام بررسی‌های مختلف مشکل خاصی پیدا نکرده و به این نتیجه رسیده که همه چیز رو به راه است.

آیفون این نوجوان تا صبح روز بعد سالم بوده است اما پس از جدا کردن گوشی از شارژر اصلی اپل و قرار دادن آن روی میز کنار تخت، گوشی ناگهان آتش می‌گیرد و از آن دود خارج می‌شود. اپل بلافاصله گوشی این کاربر را تعویض می کند و اکنون در حال انجام تست‌های مختلف است تا مشخص شود که علت دقیق این حادثه چه بوده است.

کارشناسی که در فروشگاه اپل این گوشی منفجر شده را تحویل گرفته گفته که تا به حال چنین حادثه‌ای گزارش نشده است اما بدون شک مدیران اپل اکنون نگران تکرار فاجعه‌ای مانند گلکسی نوت 7 سامسونگ هستند. انفجار باتری می‌تواند به دلیل استفاده از شارژرهای غیر استاندارد یا تعمیر باتری توسط افراد غیر حرفه‌ای صورت گیرد اما این نوجوان عنوان کرده که همیشه از شارژر استاندارد اپل استفاده کرده و پیش از مراجعه به فروشگاه اسپرینت، گوشی هوشمندش هیچ ایرادی نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها