برنامه تلویزیونی «پیاده آمده‌ایم» با فرا رسیدن ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) این هفته چهارشنبه و پنجشنبه شب با برنامه ای ویژه از شبکه یک پخش می شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۲۴
پیاده آمده‌ایم  به سوگواری بانوی دو عالم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، «پیاده آمده‌ایم» عنوان برنامه‌ای ویژه خانواده‌هاست که پخش فصل دوم آن از دو هفته قبل آغاز و با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

این برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) چهارشنبه شب بعد از مجموعه تلویزیونی پرستاران ساعت 23 و پنجشنبه شب ساعت 24 به صورت زنده از کربلای معلی پخش می شود.

فصل دوم برنامه «پیاده آمده‌ایم» شب‌های جمعه هر هفته ساعت 24 باهدف بررسی موضوعات خانوادگی با حضور سه کارشناس برجسته مسائل دینی و خانوادگی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و حجت‌الاسلام علی سرلک در 12 قسمت از شبکه یک سیما به صورت زنده و از استودیو عصر، مجاور حرم مطهر امام حسین(ع) پخش می شود که پخش چهارشنبه شب آن با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف است.

مخاطبان برنامه «پیاده آمده‌ایم» از طریق سامانه 100085 علاوه بر ارسال سوالات خود،می‌توانند در طرح سلام نیابتی(از جانب خود و یکی از اعضای خانواده) به امام حسین(ع) شرکت و همچنین در قرعه کشی هفتگی برنامه، شامل جایزه کاشی حرم مطهر سیدالشهدا و کمک هزینه سفر به کربلا شرکت کنند.

برنامه «پیاده آمده‌ایم» شب‌های جمعه هر هفته ساعت 24 به کارگردانی محمدهادی نعمت‌الهی و مجری طرح امیر شکرچی‌زاده از شبکه یک سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها