معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: سهمیه گازوئیل رانندگانی که در سامانه utcms.ir ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۰۸
کاهش سهمیه گازوئیل ناوگان ثبت‌ نشده است

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد اظهار داشت: رانندگان خودروهای باری تا ۲۵ اسفندماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت utcms.ir ثبت نام کنند و رانندگان یا مالکان خودروهای باری که در حمل بار درون شهری فعالیت می‌کنند ملزم هستند پیش از اتمام موعد مقرر اطلاعات خود را در سایت وارد کنند.

وی در تشریح تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش در روزهای گذشته، تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد و به تدریج از سهمیه سوخت رانندگان و مالکان خودروهایی که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاسته می شود.

آدم نژاد، مدیریت بر مصرف ناوگان حمل‌ونقل عمومی را برای صنعت حمل‌ونقل و اقتصاد کشور امری ضروری دانست و تاکید کرد: موضوع سوخت و انرژی امانتی است متعلق به نسل های حاضر و آینده، بنابراین لازم است بر مصرف آن مدیریت شود، چنانچه از زمان تشکیل کارگروه تخصیص سوخت براساس پیمایش این امر به شایستگی انجام و اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها