سریال «افسر نمونه» به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب پرور که هفته پیش در شهرک راه آهن تصویربرداریش آغاز شد، این روزها در لوکیشن خانه اصلی در همان شهرک راه آهن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۰۱
تصویربرداری سریال افسر نمونه ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در حال حاضر این سریال با بازی حسن پورشیرازی، هلیا امامی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، حامد آهنگی در شهرک راه آهن آغاز شده و گروه تولید و فیلم برداری راهی ورزشگاه تختی خواهند شد.

سریال افسر نمونه را پیمان عباسی نوشته و محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و... بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «افسر نمونه» در لوکیشن های ورزشگاه تختی، فرودگاه امام و خانه ای در شهرک راه آهن تولید خواهد شد و قرار است از شبکه پنج سیما، پخش شود.

خلاصه داستان سریال «افسر نمونه» این است:

بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می رسند، آن ها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده اند. اما بچه های آنان که امروز به سن ازدواج رسیده اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی 30 ساله کم کم تحت الشعاع قرار بگیرد و...

گروه کارگردانی این سریال سحر ضیایی، سجاد کریمی، سام ملایم وند، گروه تصویربرداری مصطفی معمار، مهران کاووسی، محمد کمیجانی، پیمان کاووسی، حامد کاووسی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
۰
۰
سلام خدمت شما ضمن تبریك سال نو و انشاءالله سال پر بركت و خوبی داشته باشین.....انشاءالله كی پخش میشه،چه تاریخی؟

نیازمندی ها