حضور علی دایی در آزمون دکترای جامعه شناسی بسیار پر سر و صدا بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۵۴
حمله به علی دایی : در 47 سالگی چگونه می خواهی جامعه شناس شوی؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، او مشهورترین و محبوب ترین فردی است که در تمام سال های اخیر در کنکور شرکت کرده است!دایی در سال 73 مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرد، اوایل دهه هشتاد فوق لیسانس خود را در رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد گرفت و اکنون هم که در کنکور دکترای نیمه متمرکز در رشته جامعه شناسی شرکت کرده است. حضور او در کنکور بسیار مورد توجه قرار گرفت. ابتدا عکسی از او پشت میز منتشر شد که گفته می شد او با شرایط خاصی نسبت به دیگران کنکور می دهد. با انتشار این عکس سازمان سنجش به سرعت دست به کار شد و با انتشار عکسی دیگر از علی دایی اعلام کرد این فوتبالیست مانند سایر داوطلبان امتحان داده است.

علی دایی روز گذشته درباره کنکور دادن خود گفت: 10 سال دیر اینکار را کردم. متاسفانه در تمام این سال ها وقت نشد که وارد مقطع دکترا شوم.

اما کنکور دادن او همچنان مورد بحث است. یکی از کانال های موجود در تلگرام با عنوان"جامعه شناسی"به انتقاد از سرمربی نفت تهران پرداخته است.آنها با انتشار عکسی از دایی درباره او نوشته اند:«هیچ جامعه شناسی در سن 47 سالگی نمی تواند یک فوتبالیست شود، و هیچ فوتبالیستی در 47 سالگی نمی تواند جامعه شناس شود. در زمین خود بازی کنید.» البته این نقد بسیار غیر کارشناسانه است. بسیاری از افرادی که مقطع دکترا را آغاز می کنند 40 سالگی را هم رد کرده اند. به هر حال نام علی دایی حساسیت های زیادی را ایجاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جمعی از نسل سوخته فرواردهای هم دوره دایی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
۰
۰
ایشون می خواد تموم ركوردا رو بشكنه !!! اما حیف كه عمر فقط 70 ، 80 ساله ... وگرنه چه ها كه نمی كرد !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها