آخرین آمار فروش سینماها

«خوب بد جلف» یک و نیم میلیاردی شد

ماه اسفند معمولاً مخاطبان کمتر به سالن‌های سینما اقبال نشان می‌دهند اما در این شرایط فیلم کمدی «خوب بد جلف» توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۱
«خوب بد جلف» یک و نیم میلیاردی شد

به گزارش جام جم آنلاین،از چهارشنبه ای که گذشت(4 اسفندماه) فیلم «هلن» به اکران سینماها اضافه شد. فیلمی با موضوع اجتماعی و درباره مسایل دختران در جامعه که توسط اکبر ثقفی روایت شده است. اما مخاطبان در این هفته و هفته گذشته به فیلم کمدی اقبال بیشتری نشان دادند البته در این میان فیلم «مبارک» اولین رئال انیمیشن سینمای ایرانی نیز مورد توجه قرار گرفت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم ها به فارس گفت: فیلم «وارونگی» به فروش 890 میلیون تومان دست یافت و فیلم «مشکل گیتی» نیز در سینماهای شهرستان همچنان به نمایش خود ادامه می دهد این فیلم به فروش 1 میلیارد تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «هفت ماهگی» به فروش 2 میلیاردو 750 تومان رسیده است و «سلام بمبئی» نیز به فروش 14 میلیارد و 300 میلیون تومان نائل شده است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «خوب بد جلف» توضیح داد: فیلم با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در تهران با داشتن 28 سالن سینمابه فروش 1 میلیارد و 285 میلیون تومان رسید. این فیلم در شهرستان 53 سالن در اختیار دارد که سالن های آن رو به افزایش است . این فیلم به فروش 450 میلیون تومان در شهرستان رسید. در کل فروش فیلم به فروش 1 میلیارد و 735 میلیون تومان رسید. این فیلم شب گذشته در پردیس های آزادی، کورش، ملت، فرهنگ، زندگی، اریکه و ماندانا به سانس فوق العاده رسید.

دفتر پخش قاب آسمان فروش فیلم «ماحی» را 100 میلیون تومان اعلام کرد. دفتر پخش حوزه هنری فروش فیلم «مبارک» در روز چهارشنبه 17 میلیون و 500 هزار تومان و روز پنج شنبه 44میلیون و 500 هزار تومان بود که فروش فیلم به رقم تقریبی 285میلیون تومان رسید. همچنین فیلم «جشن تولد» در روزهای چهارشنبه به فروش 750 میلیون تومان و روز پنج شنبه 930میلیون تومان رسید که در کل به فروش تقریبی 3 میلیون تومان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها