فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه نفر عامل نزاع و تیراندازی در یکی از مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۷۴
عاملان تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رضا شیرزادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع اکیپی ویژه از عوامل گشت کلانتری 20 حافظیه و اکیپی از پلیس‌های تخصصی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: به محض حضور پلیس در محل یکی از شهروندان به ماموران مراجعه و اظهار کرد که سه نفر از اقوامش به دلیل اختلافات خانوادگی با یک قبضه اسلحه کلت به در منزلش مراجعه و با شلیک گلوله ضمن مجروح کردن وی، سریعا از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل گشت کلانتری 20 حافظیه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کنند.

شیرزادی با اشاره به اینکه عوامل نزاع خانوادگی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار کرد: پلیس این شهرستان جهت برقراری نظم و امنیت مورد انتظار مردم، با تمام توان با هرگونه هنجار شکنی و نا امنی در سطح شهر برخورد قاطع و قانونی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها