رییس جمهور روز پنجشنبه از طرح بیابان زدایی و تثبیت خاک کانون های بحرانی تولید ریزگرد در استان خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۴۰
بازدید روحانی از طرح تثبیت خاک کانون های بحرانی تولید ریزگرد در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ادامه برنامه های سفر به استان خوزستان با حضور در یکی از کانون های مهم و بحرانی حومه اهواز از طرح بیابان زدایی، تثبیت خاک و نهال کاری برای جلوگیری از وقوع پدیده ریزگرد با منشا داخلی بازدید کرد.

وی در این بازدید با توضیح مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی و محیط زیست استان خوزستان در جریان اقدامات و روند پیشرفت طرح های مربوط به بیابان زدایی و مقابله با پدیده ریزگرد در این منطقه قرار گرفت.

قرار است عصر امروز نشست مشترک کارگروه ملی مقابله با ریزگردها و شورای اداری استان خوزستان به ریاست رییس جمهوری در این استان برگزار شود.

بازدید روحانی از خطوط انتقال برق و پست ٢٣٠ کیلو ولت مهدیس اهواز

رییس جمهور در ادامه برنامه های سفر به استان خوزستان از پست ٢٣٠ کیلو ولت مهدیس اهواز بازدید کرد.

حجت الاسلام روحانی در این بازدید با توضیح مهندسان و مسئولان برق استان خوزستان در جریان مراحل پاکسازی مقره پست ها و خطوط انتقال برق جهت جلوگیری از افت فشار و قطعی برق سراسری استان قرار گرفت.

رییس جمهور با تقدیر از تلاش های نیروهای خدوم صنعت برق کشور در استان خوزستان برای رفع مشکلات ناشی از پدیده ریزگردها و شستشوی مقره ها بر لزوم تامین شرایط، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای جلوگیری از قطعی های گسترده برق بویژه در شرایط غیرمترقبه و اضطرار تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
بلایی كه از ان طرف رودخانه امد خدا كنه مسیر باد عوض شود تاكه هموطنان از این بیشتر اذیت نشوند

نیازمندی ها