رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از اینکه امروز میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان است، گفت: از آغازین روزهایی که استان و اهواز با مشکل ریزگردها که با مشکلات متعدد دیگر همراه و منجر به قطعی آب، برق و ارتباطات شد، دولت برای رفع این مشکلات و جلوگیری از تکرار آن ، برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام داده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۹
دولت در کنار مردم استان خوزستان است +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به سفر وزرا و نمایندگان دولت به استان خوزستان و تشکیل جلسه ستاد بحران استان به ریاست معاون اول رییس جمهوری، اظهار داشت: امروز لازم بود تا در استان حضور یافته و اقدامات انجام شده را مورد پیگیری قرار دهم.

وی با بیان اینکه امروز در اهواز جلسه ویژه ای در راستای حل مسئله ریزگردها تشکیل و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: امروز به مردم اهواز اعلام می کنیم بر اساس گزارش وزیر نیرو و شرایطی که پیش بینی شده ، دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و تلاش های زیادی هم برای رفع مشکل قطعی برق در حال انجام است.

رییس جمهور افزود: در زمینه حل و فصل مشکل ریزگردها هم اقدام و عمل در راستای اجرای طرح ها در داخل و رایزنی های بین المللی ، در حال انجام است.

روحانی گفت: به مردم عزیز اهواز و خوزستان اعلام می کنم که دولت در کنار شماست و هیچ گاه نیست که رنج و مشقت مردم، مورد توجه دولت و مسئولین نباشد.

روحانی از تصفیه خانه آب شماره ٢ اهواز بازدید کرد

رییس جمهور همچنین با حضور در تصفیه خانه شماره ٢ اهواز، از مراحل تامین برق مطمئن و اضطراری تاسیسات آب شرب ‏کلانشهر اهواز از طریق نصب ژنراتور برای جلوگیری از خسارات ناشی از نوسانات و قطعی برق سراسری بازدید کرد‎.

وی در این بازدید با توضیح مسئولان در جریان طرح های جامع آبرسانی استان خوزستان قرار گرفت‎.

همچنین با دستور روحانی، دیزل ژنراتور تامین برق اضطراری مورد نیاز تجهیزات در سیستم آبرسانی این تصفیه خانه ‏مورد بهره برداری قرار گرفت.‎


بر این اساس، آب شهر اهواز حتی در صورت قطع برق نیز تامین خواهد شد.

رییس جمهور بر ضرورت آمادگی و تامین شرایط و تجهیزات لازم برای استفاده در شرایط اضطرار و غیر مترقبه به منظور ‏عدم ایجاد مشکل برای مردم استان، تاکید کرد‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!!!!
راهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
آمدی ولی حالا چرا؟؟؟

نیازمندی ها