پخش زنده دو دیدار از هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا در شبکه سه

اتلتیکو مادرید - بارسلونا از ساعت 18/45

گوشی های Moto G5 و Moto G5 Plus که پیش از این نیز تصاویری از آن ها به بیرون درز کرده بود به زودی در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا رونمایی خواهند شد . در جدید ترین اخبار پیرامون این دو دستگاه تصاویر واقعی از G5 و رندر های رسمی جدیدی از Moto G5 Plus منتشر شده است .
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۶
تصاویر واقعی گوشی Moto G5 و رندر رسمی G5 Plus منتشر شد

همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود گوشی Moto G5 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی لمسی با رزولوشن 1080p ، دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو ، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 ، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، باتری 2800 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع با قابل تعویض توسط کاربر و سیستم عامل اندروید 7 ( نوقا ) می باشد

همچنین امروز رندر هایی نیز از مدل بزرگ تر و قدرتمند تر این دستگاه یعنی Moto G5 Plus توسط evleaks منتشر شد .

از مشخصات جی پلاس نیز می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی همراه با محافظ صفحه گوریلا گلس 3 ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با فوکوس دوگانه ، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی ، پردازنده کوالکام اسنپدارگون 625 ، 2 گیگابایت حافظه رم ، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، NFC ، پوشش ضد آب ، اسکنر اثر انگشت ، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ( TurboPower ) اشاره کرد. هر دو گوشی از طراحی مشابه ای برخوردار بوده و دارای حاشیه زیادی در اطراف صفحه نمایش می باشند .

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه ها منتشر نشده است و باید تا یکشنبه آینده و معرفی رسمی این دو دستگاه توسط موتورولا منتظر بمانیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها