نماینده ایالت کارولینای جنوبی در مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد، هدف از به راه انداختن فتنه سال 88، براندازی نظام دینی ایران بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۰۱
نماینده کنگره آمریکا: فتنه 88 برای براندازی نظام ایران بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، جو ویلسون، نماینده جمهوری خواه از ایالت کارولینای جنوبی در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران گفت: من از نکته ای که آقای روراباکر نماینده ایالت کالیفرنیا به آن اشاره کرد، بسیار تقدیر می کنم که گفت دولت پیشینِ آمریکا چنان فرصتی مغتنم با انقلاب سبز در ایران به دست آورده بود ولی از آن استفاده نکرد.

ویلسون افزود: من دوستان زیادی در کارولینای جنوبی دارم، که ایرانی-آمریکایی هستند. آنان (در دوران فتنه 88) امیدهای بالایی برای تغییر رژیم (براندازی نظام) داشتند، تا مگر این فرصت برای مردمِ فوق العاده ای که فرهنگ پارسی دارند فراهم شود که از حکومت دینیِ تضعیف کننده و تهدید کننده ی تمام همسایگانِ ایران خلاص شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Australia
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
شتر در حواب بیند پنبه دانه گهی لب لب خورد گه دانه دانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
نگران نباش كاخ سفید رو هم حسینیه می كنیم. جهت تعجیل در ظهور امام اقا زمان اجماعا صلوات.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
وقتی حرفهای این یارو رو میخونی دقیق نگاه كنی به چهره اش معلومه ماری هست كه به شكل انسان در امده//// چقدر این اوباش امریكایی كوته فكرند كه فكر میكنند فتنه ای 88 فرصتی بود كه از دستشون در رفت /// من كه فكر میكنم فتنه ای 88 باید اتفاق می افتاد تا خودفروخته ها مشخص بشن و مردم واكسینه بشن در برابر طوفانهای اینده/// و یه سوال ایا قانون جدیدی كه یه عده در مجلس در تعقیب ان هستند كه سوال كننده ها رو بفرستند برای حبس ایا كسانی كه كشور رو در سال 88 به نابه سامانی و پریشانی كشاندند طبق این قانون چه مجازاتی براشون باید در نظر گرفت///
ghost
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
۰
۰
اخه احمق كودن اینو دیگه هر كسی میدونه دیگه گفتن نداره ، هرچند هیچ غلطی نتونستین بكنبن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها