ال جی قصد دارد در جریان کنگره جهانی موبایل که چیزی تا برگزاری آن باقی نمانده است از جدیدترین پرچمدار خود یعنی ال جی G6 رونمایی کند و این شرکت اکنون در یک پست وبلاگی ( به زبان کره‌ای) تایید کرده که پرچمدار جدیدش دارای دو دوربین 13 مگایپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین دیگر در قاب جلویی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۸۶
ال جی G6 دارای دوربین دوال زاویه باز خواهد بود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌دوربین سلفی این گوشی دارای میدان دید 100 درجه است، اما دو دوربین پشتی دارای زاویه عریض‌تر 125 درجه هستند به این ترتیب کاربران می‌توانند عکس‌هایی با نسبت تصویر 1:1 (نسبت پهنا به ارتفاع یک تصویر) برای اینستاگرام خود بگیرند.

ال جی G6 اولین گوشی هوشمندی نیست که به دو دوربین عقب مجهز شده است، سال گذشته ال جی V20 نیز دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی در کنار یک لنز 8 مگاپیکسلی بود، درست مانند ال جی G5، با این حال انتظار می‌رود که دوربین‌های زاویه باز G6 احتمالا از نمایشگر بلند 18:9 این گوشی بهره خواهند برد.

این شرکت هم چنین عنوان کرده که دوربین گوشی جدیدش دارای حالت عکاسی پانورامای 360 درجه و هم چنین حالت عکاسی "غذا" خواهد بود که میزان اشباع رنگ را افزایش می‌دهد، کاربران هم چنین می‌تواند از قابلیت دوربین مربع استفاده کنند که صفحه را به دو بخش تقسیم کرده تا کاربران بتوانند در زمان ثبت عکس بعدی، ببیند که عکس قبلی را چطور گرفته‌اند.

ال جی طی هفته‌های گذشته به صورت آهسته قابلیت‌های پرچمدار در راه عرضه خود را آشکار کرده است، اما رونمایی رسمی از این گوشی در تاریخ 26 فوریه و در جریان MWC 2017 اتفاق خواهد افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها