بالاخره یک روزنامه عربستانی پیدا شد که به دور از دروغگویی و شایعه سازی فقط به جذابیت های دیدار پرسپولیس و الهلال بپردازد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۱۳
ستاره های تماشایی دیدار پرسپولیس و الهلال چه کسانی هستند؟

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم های پرسپولیس و الهلال امروز از ساعت 18:30 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

روزنامه الیوم عربستان در گزارشی به دیدار این ذو تیم پرداخت. بر اساس این گزارش تیم های الهلال و پرسپولیس از بزرگ ترین تیم های آسیایی هستند که برای چندمین بار مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

در این گزارش درباره شرایط پرسپولیس آمده است: «پرسپولیس تیمی بسیار آماده و قبراق به نظر می رسد. آنها اکنون صدرنشین کنونی لیگ برتر ایران هستند و الهلال خیلی بدشانس است که در این برهه باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. هر چند پرسپولیسی ها اخیرا یک شکست داشته اند (اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر) اما بهترین تیم ایران به شمار می روند. »

این روزنامه اما گاف بزرگی هم دارد، جایی که مهدی طارمی و مایکل اومانیا را به عنوان ستاره های تماشایی پرسپولیس معرفی می کند. گاف اینجاست که اومانیا از پرسپولیس جدا شده است!

پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در اولین هفته گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها