گزارشی از پشت صحنه برنامه انتخاباتی رادیو

راه نو تا پایان انتخابات

مدیر اطلاعات و برنامه ریزی رادیو ایران، گفت: رادیو ایران با 5 عنوان ویژه برنامه «در هوای اردیبهشت»، «سه به یک»، «صدای جمهور»، «مستند نامزدها» و «ویژه روز انتخابات» به استقبال این سرنوشت ملی کشور می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۵۰
زنگ انتخابات در رادیو ایران به صدا در آمد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی رادیو ایران با اعلام این خبر گفت:رادیو ایران با طراحی و برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن 5 عنوان ویژه برنامه و منعطف شدن 13 عنوان برنامه دیگر به جدول پخش شبکه رادیویی ایران حال و هوای انتخاباتی داده است.

غلامحسین طالبی ادامه داد: برنامه های رادیو ایران در مراحل مختلف پیش بینی شده برای انتخابات 5 عنوان برنامه جدید «در هوای اردیبهشت»، «سه به یک»، «صدای جمهور» در قالب مناظره ،«مستند نامزدها» و «ویژه روز انتخابات» به جدول پخش اضافه شده و 13 عنوان برنامه «سلام ایران»، «ایرانشهر»، «کافه هنر»، «نمودار»، «رهاورد»، «سرمشق»، «راه شب»، «شناسا»، «به افق آفتاب»، «نشانی» و... با شیب مناسب به موضوع انتخابات می پردازد.

وی تاکید کرد: رادیو ایران در روز انتخابات برنامه محیطی دارد و با استقرار در یکی از مراکز مهم رای گیری از ساعت 8 صبح تا 10 شب و با حضور در میان مردم، انعکاس دهنده خلق حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

طالبی تصریح کرد: تبین جایگاه انتخابات و رای مردم در نظام جمهوری اسلامی، تبیین نقش قوه مجریه در تحقق عدالت اجتماعی و نقش اطلاع رسانی شفاف و صحیح رسانه ها در انتخاب بهترین کاندیدا و مدیریت جهادی و رابطین با پیشرفت و آبادانی کشور و تاثیر مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بر سرنوشت کشور از جمله محورهای موضوعی برنامه های انتخاباتی شبکه رادیویی ایران است که پیش بینی شده در 4050 دقیقه به روی آنتن برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها