دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 13 نفر از اعضای یک باند که به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمان اقدام می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۳
دستگیری 13 عضو باند وحشت در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از اراذل و اوباش در دو منطقه از شهر کرمان این موضوع در دستور کار دادستانی و به صورت ویژه بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی می‌کردند، افزود: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی شهر کرمان در طی مراحل تحقیقات مقدماتی، 13 نفر از اعضای این باند شناسایی، دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

سالاری خاطرنشان کرد: متهمین باند مذکور با اقدامات مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه مزاحمت‌هایی برای شهروندان در برخی نقاط شهر کرمان ایجاد و موجب نارضایتی مردم را فراهم ساخته بودند.

وی ضمن اعلام اینکه تعدادی از دستگیر شدگان سابقه دار هستند، گفت: اعضای این باند جرائمی همچون تهدید، ضرب و جرح عمدی، تیراندازی با سلاح غیر مجاز، اخاذی، قدرت نمایی با چاقو، تحریق عمدی خودرو و تجاوز را در پرونده خود دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با تاکید بر این مهم که «داشتن شهری امن حق هر شهروند است»، افزود: با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران قضایی و مامورین انتظامی و سایر عوامل ذی‌مدخل در امر تامین امنیت جامعه قاطعانه اجازه جولان به اراذل و اوباش و تبهکاران را نخواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یه ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
چند روز دیگه با كلی عوامل مخففه و تصبره و فلان میان بیرون و میفتن به جون مردم

نیازمندی ها