مشخصات و تصاویر اسمارت‌فون ردمی ۵ شیائومی لو رفت شیائومی چندی پیش از سری جدید گوشی های ردمی ۴ خود رونمایی کرد و اکنون به نظر می رسد که این کمپانی چینی قصد دارد تا عضو جدید متعلق به خانواده موسوم به ردمی ۵ را روانه بازار کند. گواه این ادعا نیز اطلاعات و تصاویریست که امروز از این گوشی در وب‌سایت TENAA رویت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۲۷
مشخصات و تصاویر اسمارت‌فون ردمی ۵ شیائومی لو رفت

به گزارش جام‌جم‌ آنلاین به نقل از تک شات، اسمارت فونی که با شماره مدل MAE136 در فضای وب شناخته می شود و با توجه به آن چه که در تصویر زیر می بینید از لبه های گرد و سنسور اثر انگشت بهره می برد و دکمه های تنظیم صدا و پاور آن نیز در سمت راست آن استفاده شده است. با استناد به آن چه که در این وب‌سایت آمده است این گوشی به نمایشگر ۵ اینچی و باتری 4000 میلی آمپری مجهز خواهد بود و ابعاد ۱۴۱.۳ در ۶۹.۶ در ۸.۹ میلیمتری برای آن پیش بینی شده است. گفته می شود که ردمی ۵ از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد.

البته در این بین، برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که این گوشی در واقع، نسخه دیگری از ردمی ۴ ایکس شیائومی است که چندی پیش توسط این شرکت رونمایی شد چرا که شیائومی، همه ساله نسخه های متفاوتی از یک گوشی را روانه بازار می کند. با این حال، تمامی این خبرها فعلاً در حد شایعه است و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

ناگفته نماند که شیائومی امسال در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017) حضور نخواهد داشت و بسیاری از کارشناسان، عدم اتمام فرآیند ساخت گوشی می ۶ را دلیل اصلی این تصمیم عنوان کرده اند. از این رو، سامسونگ و ال جی که تا چند روز دیگر از پرچمداران خود به نام های گلکسی اس ۸ و جی ۶ رونمایی خواهند کرد، با خیال آسوده تری در این مراسم خودنمایی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها