رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از وجود ۷۳۰ هیئت مذهبی ثبت شده در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱۴ هیئت مذهبی مختص بانوان است.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۰۷
۲۱۴ هیئت مذهبی بانوان در زنجان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، حجت الاسلام فیروز علی خسروی از وجود ۷۳۰ هیئت مذهبی ثبت شده در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱۴ هیئت مذهبی مختص بانوان است.

وی به فعالیت هیئت های مذهبی بانوان در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فعالیت این هیئتها بسیار خوب است.

خسروی افزود: نصف جمعیت استان زنجان را بانوان تشکیل می دهند و در این میان فعالیت بانوان در حوزه های فرهنگی و دینی و اجتماعی بسیار عالی است.

وی بر شناسایی و ساماندهی جلسات خانگی بانوان در شهرستان زنجان و شناسایی و ساماندهی و نظارت بر جلسات خانگی بانوان تاکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: در این میان شناسایی جلسات خانگی بانوان انجام شده و نظارت را هم از جلسات خانگی بانوان را در برنامه داریم.

خسروی ادامه داد: بانوان نقش بسیار مهمی در تقویت بنیان خانواده دارند و توجه به این امر مهم جامعه سالم و پاک را هم به دنبال دارد. در همین راستا حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی به‌عنوان یک ضرورت خود را نشان داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند نقش آن‌ها در مسائل پیش رو بسیار حائز اهمیت است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نقش بانوان در رشته‌های مختلف نشان‌دهنده موفقیت نگاه نظام اسلام به زن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها